czwartek, 24 listopada 2011

Wyróżnienie Lovely Blog Award

Wczoraj spotkała mnie bardzo miła niespodzianka, mój blog dostał wyróżenie od Kasi z Zacisza, która napisała tak:
9. Niebiesko mi Jej świeczki zna już wiele z Was. Robi je sama z pszczelego wosku. Co jeszcze? Gdy wejdziesz na jej bloga, poczujesz się jak w podróży, niesamowite zdjęcia, ciekawe opisy.
oraz od Ani z Aninkowo jest to dla mnie ogromne wyróżnienie za które bardzo dziękuje
Kasiu dziękuję Ci bardzo za to wyróżnienie jest to dla mnie ogromny zaszczyt tym bardziej, że w blogowym świecie jestem bardzo krórtko bo zaledwie 3 miesiące.

Zasady obowiązujące w zabawie to:
1. Umieszczenie u siebie linka do bloga osoby, od której otrzymaliśmy nominację.
2. Wklejenie loga na swoim blogu.
3. Napisanie 7 rzeczy o sobie.
4. Nominowanie 15 osób i poinformowanie je o tym, pisząc odpowiedni komentarz.

Wiele blogów które chciałbym wyróźnić posiada już to wyróżnienie wiec, chciałam wyróżnić te które jeszcze takiego nie mają.

Nominowane przeze mnie blogi (alfabetycznie) to:

1. Drobiazgi domowe - tu znajdziecie same domowe pyszności, od kuchni po ozdoby i wystrój wnętrza.

2. Italiando - Marysia dopiero zaczyna swoją blogową przygodę ale ciekawie opisuje życie w Rzymie i włoskie zwyczaje.

3. Kolorowy świat według Madame - tam podziwiam bombki ręcznie malowane i hafty

4. Madebyziuta - ta dziewczyna z papierków tworzy cuda, przepiękne kartki na różne okazje i papierowy tort to jej specjalność.

5. Mamaga - tu znajdziecie filcowe korale, broszki a nawet kapie :)

6. Moje M - tu stare przedmioty nabierają nowego blasku ozdobione przez dekupage.

7. Moje Twory - tu podziwiam szydełkowanie a jej śliczna córeczka służy za modelkę, tworzy breloczki i przytulanki.

8. Olimpia w e-świecie - tu podziwiam szydełkowe anioły i kominy a także pyszne przepisy na domowe wypieki.

9. Ozdoby ręcznie robione by Iwa - tu poodziwiam małe co nieco z z modeliny, figurki z mas, dekupage i bombki ze wstążki.

10. Piotr Słotwiński - to jest pierwszy blog jaki zaczęłam czytać, Piotr nieprzerwanie od 7 lat pisze swojego bloga opsiując irlandzkie ciekawostki, swoje podróże i życie w Cork to kompendium wiedzy którego nie znajdziecie w żadnym przewodniku.

11. Przyjemne z pożytecznym - tu znajdziecie cuda zrobione na szyedełku, piękne serwetki, korale a nawet bożonarodzeniowe bombki.

12. Radziejowe zacisze - tam znajdziecie wiele przepięknych różności.

13. Robótki myślami pisane - tu podziwiam piękne hafty.

14. Szycie Izabell - Iza zrobi coś z niczego ze starego swetra zrobi piękną czapkę i szal, szyje choinki i aniołki żadna igła jej nie straszna :).

15. świat z wyobraźni - była to pierwsza osoba która zamieściła komentarz na moim blogu i potem wielokrotnie mnie odwiedzała wraz ze swoją małą przyjaciółką Tosią :).

O sobie napisać mi jest najtrudniej, nalepiej by to zrobili Ci co mnie znają ale spróbuje :)

7 rzeczy których o mnie nie wiecie :)

1. Uwielbiam długo spać za to późno chodzę spać :) Jestem więc człowiek sowa a nie skowronek. Rano cenna jest dla mnie każda minuta więc wstaję 15 minut przed wyjściem :) Myję się, ubieram i wychodzę, nie jem śniadania.
2. Jestem osobą radosną, pozytwnie nastawioną do życia jeśli jednak ktoś mi zajdzie za skórę to potrafię być chamska i złośliwa a nawet bardzo wredna :)
3. Kiedy chodziłam do 4 klasy szkoły podstawowej urodził mi się młodszy brat, przez rok się do niego nie przyznawałam i nie chciałam chodzić z nim na spacery, wogóle się nim interesowałam. Nie byłam jedynaczką ale dorstającą nastolatką której w głowie były chłopcy a niemowlę to był wstyd i obciach.
Po roku mi przesło i zaczęłam się opiekować moim młodszym braciszkiem, rozpieszczając go :). Potem pomagałam mu w odrabionu lekcji w szkole i choć często brakowało mi cierpliwości i goniłam go po domu z książką to był to dla mnie powód by pójść na studia pedagogiczne i nauczyć się trudnej sztuki wychowania.
4. Od 8 klasy szkoły podstawowej przez 8 lat byłam W Oazie w Ruchu Światło Życie, gdzie byłam animatorką, był to dla mnie cudowny czas gdzie poznałam wspaniałych ludzi z których część to moi prawdziwi przyjaciele z którymi spotykam sie do dzisiaj.
5. Bedąc jeszcze w podstawówce bardzo chciałąm zostać pielęgniarką :) ale gdy kończyłam 8 klasę Licea Zawodowe zostały zamknięte, poszałam więc do ogólniaka a po nim do Medycznego Studium Zawodowego nie wybrałam jednak pielęgniarstwa ale instruktora higieny, w tym zawodzie nigdy jednak nie pracowałam.
6. Chcąc sobie dorobić na własne potrzeby swoją pierwszą pracę zaczęłam od 18 roku życia, chodząc do Liceum na popołudnia rano sprzedawałam gazey na ulicy. Przed maturą ją zakończylam bo zasypiałam o 19.00 u koleżanki podczas rozmowy ;) Musiałam wstawać wtedy o 3-4 w nocy :(
7. Moim marzeniem od dawna było mieć prawo jazdy i samochód, w 1998 roku wraz z przyjaciółką poszłam na kurs prawa jazdy ale na egzamin się nie zapisałam bo po 20 godzinach jazdy nie umiałam jeździć. U mnie w domu nikt nie miał prawa jazdy więc nie miałam z kim poćwiczyć. Godzina jazdy dodatkowej wtedy kosztowała 35zł co wtedy było dla mnie bardzo dużo i z powodów finasowych zawiesiłam to na długie lata. Po 10 latach dokupiłam lekcje i za 3 razem zdałam egzamin :)
Od 3 lat jestem kierowcą :), może nie najlepszym bo do dziś nie lubie cofać i parkować :) ale mam nawet swój mały niebieski samochodzik :)

To tyle o mnie mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :)
Dziękuje jeszcze raz Kasi i Ani bardzo za to wyróżnienie.

Kalendarzyk z Rzymu w notce o którym pisałam tutaj w drodze losowania

otrzymuje numer 3 pod którym kryje się:

Aicena pisze... :) cudowności na blogu i te piękne miejsca... marze o wyprawie do Rzymu :) może kiedyś się uda;) dziękuje za udział w zabawie :) pozdrawiam ciepło.
Gratuluję i proszę o przysłanie adresu pod który ma zostać wysłany.

14 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne , że marzenia się spełniają!
    Przy okazji..spróbuj znaleźć 10 minut na śniadanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej aż nie wiem co napisać :) aż się wzruszyłam :) tak pięknie napisałaś :) bardzo mi miło :) nadal Cię odwiedzam , rzadko tylko zostawiam ostatnio u wszystkich komentarze bo nie mam kiedy :( ale mam nadzieje ,że niebawem wceluje sie w nowy rytm i wróci wszystko do normy :) bardzo dziękuje za wyróżnienie :) o sobie juz napisałam na wyróżnienie kilka postów wcześniej :) więc dopisze tam o wyróżnieniu od Ciebie :) to dla mnie wielki zaszczyt i niespodziewany w dodatku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje wyróżnienia !
    Pkt .3 o Tobie wywołał usmiech na mej twarzy ;))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko dziękuję za wyróżnienie:) Nawet nie wiesz jak czuję się teraz wspaniale. Cieszę się że doceniłaś moją osobę.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. :) dziękuje za piękny kalendarzyk ;) może marzenie o wyjeździe się ziści ;)
    Gratuluje wyróżnienia ;)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia:)Fajnie,że o sobie napisałaś:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie Ci gratuluję wyróżnienia:)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguś, dziękuję bardzo :)

    Pozdrawiam mocno

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  10. O jak mi miło :) Serdecznie dziękuję za wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wyróżnienia:))i oczywiscie ja
    dziękuje za wyróżnienie
    pierwszy raz mi sie to przydażyło
    dziękuje i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje!!!;) Zastanawialam sie czy cos mnie zaskoczy..i okazalo sie, ze tak! Nie mialam pojecia, ze sprzedawalas gazety :))

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje wyróżnienia:)))...fajnie było cię bliżej poznać:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ago, przepraszam, że dopiero teraz, ale najserdeczniej jak umiem i z całego serducha dzięki za wyróżnienie i tak miłe zareklamowanie mojego blogu. Uściski ślę. Ania:)))

    OdpowiedzUsuń