poniedziałek, 6 lutego 2012

Wyróżnienie Your Blog is Great

Jest mi nizemiernie miło za wyróżnienie Your Blog is Great, które dostałam od Ines 1023 oraz AniolkiAnielki. Dziekuję Wam dziewczyny bardzo :)

Zasady obowiązujące w zabawie to:
1. Umieszczenie u siebie linka do bloga osoby, od której otrzymaliśmy nominację.
2. Wklejenie loga na swoim blogu.
3. Napisanie 7 cnót, grzechów lub faktów o sobie.
4. Nominowanie 10 osób

Według zasady mam napisać 7 faktów, cnót, grzechów o sobie a więc:
1. Punktualność nie jest moją mocna stroną :( choc odkąd mam samochód raczej już się nie spóżniam na umówione spotkania :)
2. Większość rzeczy które mam zrobić zostawiam na ostanią chwilę a potem biegam jak oszalała żeby zdążyć, raz nawet słono za to zapłaciłam na lotnisku :(
3. Jestem ciepłolubna :) nie lubię jak mi jest zimno, kocham upały i gorącą kapiel :)
4. Jestem śpiochem :) i nie lubię rano wstawać
5. Bliscy mówią, że jestem odważna i zaradna :) bo potrafię podjąć ryzyko i umiem poradzić sobie w różnych sytuacjach.
6. Lubię obdarowywać innych i sprawiać im radość
7. Czasami bywam osobą niecierpliwa chciałabym wszystko rozwiązać i zrobic od razu.

Chciałabym wyróżnić następujące blogi:

1. Alicje z bloga moje m za posty pełne ciepła
2 Izę z szycia izabell za nadawanie starym rzeczom nowego tchneinia
3 Dla bloga Nasz kolorowy swiat na dobry początek przygody z blogowaniem
4. Elę z bloga czary mary z materiału za jej zdolne rączki
5. Jagnę z domwego zacisza za jej kreatywność
6. Jutę z bloga kącik sznurka i szydełka która co prawda nie bieże udziału w zabawach blogowych jednak chciałabym wyróżnić ją za niesamowity talent i stawrzanie ze zwykłego sznurka przecudnych postaci.
7. Piotra Słotwińskiego za wytrwałość w blogowaniu
8 Blog Drobiazki domowe za prawdziwie rodzinna atmosferę
9. Zuzę z Zielonej Kuchni za jej przepyszne przepisy
10. Agę z To i owo u Agi za jej wszechstronność

17 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia :-) no proszę nawet mamy parę rzeczy wspólnych też jestem śpiochem i nie lubię zimna brr i też lubię innym robić niespodzianki
    pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny ...

    OdpowiedzUsuń
  2. punkt 3 spodobał mi się szczególnie, bo mam dokładnie tak samo ;) a co do obdarowywania innych to wskazuje, że masz dobre serduszko ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje wyróżnienia :) w pełni zasłużone :) ja też nie lubię zimna więc pogoda, która teraz u mnie jest mnie dobija :< pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje Ci serdecznie :) I gratuluję !! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Większa połowa punktów które napisałaś odnosi się też i do mnie :) Szczególnie pkt 3. Ze mnie też straszny zmarzluch :)
    Gratuluję wyróżnienia i dziękuję po raz drugi za wyróżnienie mojego bloga. Jest mi bardzo miło:)
    Ściskam cię mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś, dzięki za nominację :)

    Punkt 3 bardzo rozumiem i tez bym się mogła pod nim podpisać :))

    Pozdrawiam mocno :)

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj ja też jestem ciepłolubna!!!Pozdrawiam milunio.papa

    OdpowiedzUsuń
  8. suuper!! wielkie gratulacje!! Bardzo sie ciesze ;)) sciskam mocno xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś mi się porobiło i moje komentarze zapisują się podwójnie - dziwne :)
    Jeśli masz ochotę to zapraszam do zabawy w seriale
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnienia.Bardzo serdecznie dziękuję za wyróżnienie mnie z moim kącikiem:))
    Pod większością wymienionych punktów przez Ciebie mogłabym się podpisać.Poza czwartym.Ponieważ sypiam "raz dziennie":))Chodzę spać po północy i wstaję bardzo rano.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Agusiu! Miło jak nas dostrzegają,prawda?
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje wyróżnienia na twój blog tez gloasowałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Aguś bardzo się cieszę, że Twój blog otrzymał wyróżnienie!!
    Również bardzo gorąco dziękuję za wyróżnienie... taka już jestem łapię się wszystkich technik i próbuję... efekt jest taki , że ciągle brakuje mi czasu :( Do tego te liczne choroby w ostatnim czasie i zaczynam nawalać :( z terminami !!!
    Aguś jak się pozbieram z zaległościami które nie mogą poczekać to napiszę o tym szczegółowo ...
    Ale już teraz bardzo mocno Ci dziękuję !!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno nie zaglądałam do bloga, więc sorry, że od razu Ci Aguś nie podziękowałam za wyróżnienie;))
    Pod Twoimi punktami 5,6,7 podpisuję się obiema "ręcami":))mam to samo:))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń