środa, 29 lutego 2012

Wyróżnienie Liebster Blog

Jest mi bardzo miło i bardzo mnie to cieszy, że mój blog dostał kolejne wyróżnienie Liebster Blog, które przyznała mi Aga z bloga To i owo u Agi. Aguś bardzo Ci dziękuję, za to wyróżnienie :)


Wyróżnienie to jest przyznawane blogom , które mają mniej niż 200 obserwatorów. A warunek jest taki, że przekazujemy je kolejnym pięciu :)
Trudno jest mi wybrać tylko pięć blogów które mogę wyróżnić bo wszystkie Wasze blogi są bardzo wartościowe i każdyz nich jest.
Tym razem postanowiłam wyróżnić następujące blogi:

1. Anię z bloga Aninkowo która jest "złota rączką" uszyje każdą kosmetyczkę i dokonuje niesamowitych metamorfoz starych lalek Barbie.
2. Danielę z bolga Haftem Malowane której hafty mnie zachwycają.
3. Alexandrę z bloga Alexandra scrap która tworzy piękne i niepowtarzalne karteczki i nigdy jej nie brakuje pomysłów
4. Skimmię z bloga Kwiaty Natury jej florystyczne aranżacie i cudne kwiaty mnie zachwycają
5. Umbrellę z bloga w Altance tutaj odnajduję pieknie ozdobione przedmioty i odpoczywam w domowym klimacie

Od jutra mam tydzień wolnego i się z tego bardzo cieszę :)

9 komentarzy:

  1. To samo wyróżnienie przyznałam Ci wczoraj :) Też dostałam je od Agi :) buziak kochanie :) Jutro może uda mi się wysłać Twoją kosmetyczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje patrze na twojego bloga i nie widze wyróżnienia które ja ci przyznałam
    http://ela17-mojepasje.blogspot.com/2012/02/wyroznienie_12.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie... i każda z nas jest wyróżniona :))) Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga,no niemożliwe!Zajrzałam do Ciebie przed snem,a tu taka niespodzianka!Nie spodziewałam się tego!!!Bardzo dziękuję,że o mnie pomyślałaś!Czuję się doceniona.Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo serdecznie Ci Gratuluję i życzę wspaniałego tygodniowego odpoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Ci pięknego wyróżnienia , a za wyróżnienie mojego bloga bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Mi bliżej do Irlandii wysłać, postaram się coś wymyśleć :)

    OdpowiedzUsuń