niedziela, 11 września 2011

Candy powitalne

Minęły 3 miesiące od czasu mojej przygody z blokiem dlatego chciałam zaprosić Wszystkich chętnych na candy powitalne.

Wylosowana osoba otrzyma:
- zestaw serwetek do dekupage
- korale
- 3 świeczki własnoręcznie przez mnie zrobione w wosku pszczelego, misia, kostkę miodu z pszczołą oraz leprechauna - irlandzkiego skrzata z baryłką złota.
- pamiątkę z Irlandii, rękawica kuchenna i ściereczka z wyhaftowanym motywem irlandzkim
- słodkości w sizalowej filiżance

Zasady w candy są takie jak powszechnie panujące czyli:

- dodaj komentarz pod tym postem ze zgłoszeniem chęci udziału,

- "Podlinkowane" poniższe zdjęcie umieść w bocznym pasku swojego bloga. Jeśli nie masz bloga, zostaw adres e -mail.

- możesz dodać mnie do obserwatorów będzie mi niezmiernie m
iło.

Candy potrwa do 16 października do północy. Losowanie i wyniki odbędą się 17 października b.r.

Zapraszam do zabawy.

121 komentarzy:

  1. tak więc ja się zgłaszam :) z wielką chęcią :) pozdrawiam najbardziej mnie ten skrzacik zaintrygował bo lubie takie istotki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wezmę udział w candy :)
    kati.sc6252interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne drobiazdgi, więc i ja ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja również chętnie się przyłączę;)gratuluję i życzę Ci satysfakcji z prowadzenia bloga;)!
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za miłe słowa i zaproszenie :)
    Oczywiście bardzo chętnie zapisuje się na takie cukierasy
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmmm, same wspaniałości :) Z przyjemnością wezmę udział w Twoim candy! Ustawiam się więc w kolejeczce, pozdrawiam Cię ciepło i lecę oblukać Twoje "blogowe włości" ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za odwiedzinki i zaproszenie do zabawy. Z chęcią je przyjmę życząc miłego blogowania :). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. no to i ja staję w kolejce:)
    Agnieszko kochana do obserwatorów to ty się musisz sama dołączyć;) o ile dobrze zrozumiałam, a do twoich obserwatorów ja się chętnie przyłączam bo bardzo mi się tu podoba:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuję za zaproszenie i z przyjemnością się zapisuję :-) ale również zapraszam do częstszego odwiedzania mojego blogu :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj- bardzo dziękuję za odwiedziny i zaproszenie:)Z przyjemnością ustawiam się po cukieraski i biegnę odwiedzic Twoje włości:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością się zapisuję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. wpisuje sie :D szczescia nie mam ale robie tłok :p
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam kolezanke mieszkajaca rowniez w Irlandii. Bardzo chetnie zapisuje sie.

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja chętnie się zapisuję...same pyszności :d

    OdpowiedzUsuń
  15. Staje w kolejce i juz sie nie moge doczekac losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za odwiedziny . Stanę sobie cichutko w kolejce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również zgłaszam się do udziału:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. powodzenia w prowadzeniu bloga! :) zgłaszam się i pozdrawiam.

    genia33@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  19. na cukierasy długo namawiać mnie nie trzeba :D oczywiście zapisuję się i z niecierpliwością czekam na wyniki. uwielbiam miodowe wyroby...tak cudnie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  20. To się ustawiam w kolejkę;)
    Zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. trzeba byc niespełna rozumu, żeby nie chcieć ustawić się w kolejce po tak fantastyczne cukierasy :)
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne candy, staje w kolejce i zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja również ustawiam się w kolejce i witam cieplutko w blogowym świecie i życzę miłego blogowania :-)
    banerek na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeju... ale cudne rzeczy... ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Same candy-ślicznosci;P Najlepsze zyczenia na nowej drodze bloga;) Serdeczne pozdrowienia:D
    kjujik666@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się.
    wspaniałe Candy!
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne Candy. Z przyjemnością się zapisuje.
    I witam serdecznie wśród moich blogów obserwowanych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za zaproszenie i zgłaszam się do zabawy :) http://miriamart-decu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ulala, jakie śliczności przygotowałaś! Ustawiam się zatem w kolejce!
    Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  30. z miłą chęcią staję w kolejce i dziękuję za zaproszenie.Pozdrawiam serdecznie i zazdroszczę życia w tak cudownym miejscu i tego spokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  31. po tych serwetkach(bo mam takie same) poznalam ze prawdopodobnie jestes z Zielonej Wyspy ;-) patrze w profil i faktycznie. Z przyjemnoscia sie ustawiam bo mam chrapke na taka swieczuszké. Pozdrowienia z krainy deszczu.;-)http://swiatkasiuleczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale cukiereczki!!;) Mmmm z chęcią stanę w kolejce;)
    pozdrawiam serdecznie!;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja się zapisuję na te cukieraski. Mniam!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również chętnie się zapisuję :) Zapraszam na moje candy!

    OdpowiedzUsuń
  35. Kusisz kusicielko, zatem wpisuję się w kolejeczkę i serdecznie zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne prezenciki :)) Chętnie staję w kolejce!!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Miło mi się zapisać na takie słodkości :)
    http://aninkowo.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też,ja też!
    Zapraszam również do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Chętnie staję w kolejce na Twoje candy :) Pozdrawiam! Aga

    OdpowiedzUsuń
  41. Fantastyczne cukieraski! Muszę je zdobyć ;o)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakie słodkości u Ciebie, chętnie postoję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeśli mogę to się zapisuję- szkoda byłoby przegapić taką okazję:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też chętnie postoję w kolejce po te słodkości;)
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się do rozdania :) Candy cudowne :)
    aaalexia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam z radoscia wezme udzial w candy
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam! Ja również grzecznie ustawiam się w kolejnce. Pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  48. To ja będę grzała miejsce nr 51;) w tej kolejce;)
    oby szczęśliwe;)pozdrawiam!
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Dziękuję za zaproszenie:) oczywiście ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowne candy! Staję w kolejce! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Super,jestem chętna;)
    lillyrose.britta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Dzięki za zaproszenie,w życiu bym takiej okazji nie przepuściła,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Ależ oczywiście, że się zgłaszam i dziękuję za zaproszenie:) Banerek dodany. Obserwować obserwuję:)
    Pozdrawiam;)


    http://kilkascian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. to i ja w kolejce staję,dziękuję za odwiedzinki na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale tu tłoczno, ja tez się dopisuję do tego dłuuuugaśnego ogonka. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo dziękuję za zaproszenie, odwiedziny i miłe słowa na blogu.
    Będę niecierpliwie czekać na wyniki

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. witam w takim razie i czekam na losowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  58. skorzystałam z zaproszenia i zapisuje się na piękne candy

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo dziękuję za zaproszenie do zabawy. Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Dziękuję za wizytę i zaproszenie. Wpadłam na chwilkę i zostałam (obserwatorem też!).
    Czekam z niecierpliwością na losowanie...

    OdpowiedzUsuń
  61. I ja chętnie Cię przywitam, skuszę się także na cudeńka, które rozdajesz, czekam z niecierpliwością na losowanie i zabieram się za podczytywanie Twoich zapisków, bo widzę, że w fajne miejsce trafiłam. POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  62. Dopiero odkryłam tego bloga, dodałam do obserwowanych, a do tego takie skarby oferują. Oczywiście próbuję szczęścia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  63. Dziękuję za zaproszenie!!! Chętnie staję w kolejeczce po takie smakowite cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  64. To i ja ustawiam się do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Dziekuje za zaproszenie i ustawiam sie w kolejce:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. to i ja staję w kolejeczce;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Jestem tak na końcu, ale może los się do mnie uśmiechnie!

    OdpowiedzUsuń
  68. Dziękuję Ago, za przemiły komentarz i zaproszenie do candy:))
    Oczywiście grzecznie ustawiam się w kolejce, przecież nie mogę przegapić szansy na wygranie TAKICH cudności:))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  69. Dziękuję za zaproszenie z chęcią się zapiszę.

    OdpowiedzUsuń
  70. Oczywiście, że się zapisuję. Cukierasy kuszą baaaardzo :)Życzę wytrwałości w blogowaniu i czerpaniu z tego wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce. Dziękuję za komentarz na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Cudeńka!
    kopiciuszek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Na candy zapisuję się z przyjemnością
    cohenna@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Kolejka dłuuga ale się dołączam z nadzieją ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Genialne prezenty :) Zgłaszam się i życzę powodzenia w dalszej przygodzie z blogiem
    anna.k8@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. dziękuję za zaproszenie na candy:) grzecznie ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Piękne candy !
    Dziękuję za zaproszenie ,chętnie skorzystam i sie zapiszę ;))
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Piekne candy zapisuje sie i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  79. Same śliczności do zdobycia, zgłaszam gotowość do zapisu;)

    OdpowiedzUsuń
  80. ja bardzo lubię słodkości :)
    dziękuję za zaproszenie :) i ustawiam się w ogonku :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Cudne candy i z przyjemnością zapisuję się.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. Wszystkiego najlepszego na blogowej drodze życia:) Przyłączam się też do zabawy kjujik666@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Z miłą chęcią zapisuję się.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  84. Blog młodziutki, ale bardzo zaawansowany twórczo :)
    Witam serdecznie i pozdrawiam - Maria

    OdpowiedzUsuń
  85. staje w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. Ekstra!
    Z przyjemnością się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  87. Ło matko ile różności!!! Zatem staję w kolejeczce i zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  88. zapisuję się z chęcią:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Wspaniałe słodkości! Zapisuję się z przyjemnością i zapraszam na candy do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  90. Oj wpisuje się w kolejeczkę.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  91. Mnóstwo chętnych! no ale co się dziwić skoro cukierki takie zachęcające. Sama nie mogłam się oprzeć i musiałam się zgłosić ;) Właśnie zostałam obserwatorem, anna.k8@o2.pl pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Ale piękności, więc ustawiam się w kolejce i czekam:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  93. Oczywiście również zgłaszam swoją skromną kandydaturę. Pozdrawiam, życząc dalszych blogowych wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  94. Wow:) Takiej długiej podróży na koniec komentarzy daaawno nie widziałam:) Gratuluję zaangażowania:)

    OdpowiedzUsuń
  95. i ja cichutko staję w kolejce ; )

    OdpowiedzUsuń
  96. Uleńka, zapisuję się i ja:) Super cukierasy! Ula

    OdpowiedzUsuń
  97. Cudne candy, chętnie spróbuję swojego szczęścia w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  98. Chciałabym dostać chociaż tylko tą rękawicę do gotowania bo niesamowicie mi się podoba :)
    http://nyuchii.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  99. Do konkursu chętnie się zgłaszam.
    Informację o nim zamieściłam na mym blogu na Pingerze - nie za bardzo orientuję się w blogspocie i jego wszystkich tajnikach - mój blog: www.unicornsintheair.pinger.pl, mail: panoramaqueen@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  100. witam zapisuję się na prezenty z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  101. to ja też:)) zapraszam również do siebie na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  102. I ja się zapisuje :D ZAPRASZAM też do mnie

    OdpowiedzUsuń
  103. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  104. Zgłaszam się, zostawiam e - mail: juliet787@wp.pl
    Mój blog: http://liliowaa.pinger.pl/
    Pozdrawiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  105. kolejka długa ale się przyłączę:) maja145kaja@wp.pl pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  106. staje w kolejce, przesyłam jesienne pozdrowienia adusia

    OdpowiedzUsuń
  107. chętnie się dopiszę :) info jest na moim bizuteryjnym blogu 'Myosthis' ;)

    OdpowiedzUsuń
  108. Zgłaszam się. :-)
    E mail: marysialilia@wp.pl
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  109. Witam ja również z chęcią spróbuje szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  110. Chętnie wezmę udział w tym candy :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  111. Hello dear! Love your space here and love all inspirations you share with us! And your candy is so lovely! I've posted on my sidebar. And thanks so much for this lovely chance! God bless, my dear! :D
    Follower's name: Rachel Berault

    OdpowiedzUsuń
  112. Witam, chętnie się przyłączę :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Elżbieta :)
    bietka04@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  113. Dziekuje Wszystkim za udzial w moim candy, gratuluje wylosowanym :)
    Thank you all for your take part in my candy and congratulations for winners.

    OdpowiedzUsuń