niedziela, 8 stycznia 2012

WOŚP

Dzisiaj w całej Polsce jak również wielu miejscach za granicą odbywa się kolejny, tym razem już XX finał WOŚP.
Hasłem tegorocznej orkiestry jest "Gramy z pompą! "Zdrowa mama, zdrowy wcześniak, zdrowe dziecko, tym razem kweseta prowadzona jest na zakup najnowocześniejszych urządzeń dla ratowania życia wcześniaków oraz pomp insulinowych dla kobiet ciężarnych z cukrzycą.

Kilka razy w ubiegłych latach byłam wolontariuszem orkiestry w Cork i 2 razy m.in w zeszłym roku udało mi się zebrac największą kwotę wśród wolontariuszy kwestujących w Cork uzbierałam do swojej puszki ponad 600 euro :)
W tym roku nie jestem wolontariuszem ale wspieram WOŚP w Krakowie.
A tak grała orkiestra w Krakowie


4 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o WOŚP to w tym naprawdę jesteśmy wielcy. Znam dziewczynkę, która żyje dzięki inkubatorowi od Orkiestry, a w szkole mamy fantomy na których uczę dzieci pierwszej pomocy, też od Owsiaka. Oby grali do końca świata i jeden dzień dłużej. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Impreza u mnie udana wspaniale!!!!!!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super akcja... ja od 5 lat jestem szefem sztabu w swojej miejscowości... masa pracy i przygotowań ale jaka satysfakcja :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna akcja, dobrze rozpropagowana!

    OdpowiedzUsuń