poniedziałek, 9 stycznia 2012

Candy w Niebiesko Mi

Moi drodzy liczba obserwatorów mojego bloga dobiega już do 100, jak również liczba napisanych przez mnie postów niedługo osiągnie magiczną 100. Prawie 1000 osób pozostawiło u mnie swój ślad w postaci komentarza a na liczniku niedługo pojawi się 10000 wejśc.
Bardzo się z tego cieszę i z tej okazji zapraszam Was na candy.
Nagród będzie 3 jedna dla obserwatorów 2 dla osoby która napisze 1000 komentarz a 3 dla osoby która złapie 10000 na liczniku i wyśle mi zrzut ekranu na emaila.
Nagrodą bedzie:
* świeczka z wosku pszczelego
* coś irlandzkiego
* coś słodkiego

Zasady

- dodaj komentarz pod tym postem ze zgłoszeniem chęci udziału,
- w komentarzu wpisz czy jesteś obserwatorem mojego bloga lub napisz 2 komentarz z tą informacją
- "Podlinkowane" poniższe zdjęcie umieść w bocznym pasku swojego bloga. Jeśli nie masz bloga, zostaw adres e -mail.
-jeśli dodasz mnie do obserwatorów będzie mi niezmiernie miło
Candy potrwa do 31 stycznia do północy. Losowanie i wyniki odbędą się 1 lutego b.r.
Zapraszam Was serdecznie
P. S. Przypominam że trwa konkurs na Artystyczny Blog Roku w którym również biorę udział :) Jeżeli chcesz oddać głos na mój blog (blog nr 1) to wyślij proszę SMS o treści TYP.BLOG.1 na numer 71480. Koszt sms-a to 1,23zł z VAT. Dziękuję za każdy oddany głos :)

100 komentarzy:

  1. To ja spróbuję i się zapiszę... a przynajmniej będzie miła zabawa! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska ta sówka ;) dołączam do zabawy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ho, ho, ho...znaczy:pierwsza w kolejce jestem:)) nie mogłabym odmówić sobie radości posiadania np. świeczuszki z wosku pszczelego:))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielką chęcią zgłaszam chęć udziału i zaczynam polowanie na licznik ;))
    Pozdrawiam serdecznie
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś irlandzkiego... :) Zapisuję się chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wielką przyjemnością dołączam się do zabawy. Od dawana mam chrapkę na twoją prześliczna świeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. z wielką chęcią się zapisuję , a do obserwatorów należę już od pewnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda na to, że przypadło mi w udziale rozpoczęcie długaśnej kolejki po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się oczywiście ;) Jestem obserwatorem już od dawna i podziwiam Twoje śliczności, a banerek za moment dodam u siebie ;) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tam szczęścia nie mam:D ale chętnie przygarnę sówkę, moja ostatnia próba w candy:D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Sówka śliczna, uwielbiam sówki :)
    Chętnie zapisuję sie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne sówki. Staję w kolejce do losowania. Obserwatorką jestem :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja dołączam:D A obserwuję już pewien czas:)Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aguniu miło mi się po raz kolejny zapisać na Twoje Candy :)
    Świeczka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. :) i ja się zapisuje tyle cudnych slodkości ;)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. z wielką przyjemnością dołączę do zabawy.Mało kiedy zapisuję sie na candy bo jakoś szczęścia nigdy nie miałam ,ale tym razem się skuszę.Twój blog mam w czytniku i jestem obserwatorką.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuje sie grzecznie :o) !
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna ta sówka :) ustawiam się w kolejce z wielką przyjemnością :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. A MYSLAŁAM,ZE JUZ OBSERWOWAŁAM TWOJEGO BLOGA:))..POZDRAWIAM I STOJĘ W KOLEJCE:))

    OdpowiedzUsuń
  20. po takie cudownosci warto sie zapisac;)) Obserwuje i czytam caly czas ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Sówka śliczna! :) Zapisuje się, może się poszczęści ;) A obserwuje od dawna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomimo, że sama nie biorę udziału w zabawach życzę przedniej zabawy:))))Dalej z ochotą obserwując Twojego bloga:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Aguś dziękuję za zaproszenie :) Oczywiście z wielką chęcią się zapiszę na Twoje candy :) Chętna jestem i to bardzo! Obserwatorką jestem a jakże! Pozdrowionka w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne Candy, z przyjemnością ustawiam się w kolejkę i oczywiście że obserwuję, ale na Twoim blogu nie widzę gdzie można to zaznaczyć;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach znalazłam na samym dole;)
    Zapraszam na moje Candy również i dziękuję za słówka na moim nowym blogu;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluje tak wysokiej liczby!! zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dziękuję za odwiedziny i zaproszenie! Koniecznie zapisuję się!Jestem już obserwatorem i widzę,że mam sporo do nadrobienia!
    ,,A Irlandia podobno jest taka zielona jak włosy syreny...."tak mnie się śpiewająco zrobiło! Pozdrawiam cieplutko! aga!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ jestem jestem. I mam wielką chętkę na tę rodzinkę sówek :)))
    jakakolacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Aguś śliczna sowa może zechce do mnie przylecieć z maleństwem :))) Obserwuję już od dawna :))) Pozdrawiam !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ustawiam sie w kolejce po smakołyki. Jestem obserwatorem

    OdpowiedzUsuń
  31. dziękuję za zaproszenie do udziału w candy - bardzo mi się to sówka podoba. Może szczęście dopisze?:)

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja staję w kolejce po to woskowe cudeńko, może mi się poszczęści i sówka przyleci właśnie do mnie?:) pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    PS. i oczywiście obserwuję Twój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z chęcią wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja się też zapisuje do zabawy, http://wsrodszczytowwielu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Rzadko sie zapisuje na candy, ale ta sowke jest zbyt urocza zeby sie moc oprzec :):):)
    Jestem obserwatorem.
    POzdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sówka jak marzenie :) Z ogromna przyjemnością się zapiszę :)Obserwuję oczywiście :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Sówka urocza i ochota na nią wielka ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie chciałam być pazerna, bo już kiedyś u Ciebie zdobyłam piękną rzecz, ale skoro zapraszasz, to sie tu cichutko ustawię!

    OdpowiedzUsuń
  39. Skorzystałam z zaproszenia i chętnie przygarnę sówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. I chętnie będę Ciebie odwiedzać, już jako obserwator :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Niebieskości nie może się nie zapisać...
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie przygarnę takie cuda:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję:) i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  44. Oczywiście obserwuję i się zapisuję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja także się zapisuję na to piekne candy

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwatorem jestem od dawna

    OdpowiedzUsuń
  47. Chętnie i ja się zapiszę na tę śliczną sówkę :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuje jako AW
    Sowa to symbol mądrości więc i mój e-mail tutaj zagości.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Hej daj znac czy mój mail z zrzutem dostał bo wysałam juz ze 3 a przychodza mi po chwile takie maila failure cos tam cos tam i nie wiem czy doszło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwatorem jestem od jakiegoś czasu:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja się bardzo chętnie zapisuję na Candy :) Banerek już na moim blogu zamieściłam http://malowanyfarbamizycia.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. No i oczywiście obserwuję Twój blog jako Wiolka.k :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. I ja stane w kolejce :) Moze sie poszczesci ??? ciumki

    OdpowiedzUsuń
  54. Z przyjemnością się zapisuję, jestem też już obserwatorką:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. zgłaszam się z wielką przyjemnością:))))
    pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  56. Sóweczki są uroczę, więc i ja po raz kolejny spróbuję szczęścia u Ciebie.
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Dziękuję za zaproszenie,chętnie skorzystam więc w tej długaśnej kolejce szybciutko staję.

    OdpowiedzUsuń
  58. jestem :D dziekuje za zaproszenie :D
    a te wszystkie słodkości najlepiej prezentują sie na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  59. ogolnie to byłam przekonana że już obserwuje blog.. no ale obserwuje już napewno :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwatorem też już jestem :).

    OdpowiedzUsuń
  62. Przepiękny! Ustawiam się w ogonku :)
    Pozdrawiam
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. dołączam do zabawy, obserwuję :)
    ja również zapraszam na candy^^
    http://paszczakowice.blogspot.com/2012/01/candy-z-martwa-natura.html

    OdpowiedzUsuń
  64. z wielka przyjemnoscią korzystam z zaproszenia i powiększam ilośc chętnych w Twoim Candy, dziękuje za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  65. hej. chętnie się zapiszę. ale jeśli bym wygrała (raczej marne szanse;)), to adres prześlę dopiero ok 5 lutego. wczesniej będę bez netu

    OdpowiedzUsuń
  66. i dołączam do grona obserwatorów. śliczne rzeczy robisz

    OdpowiedzUsuń
  67. Nigdy jeszcze nie miałam tak ciekawej świeczki,ani "nic" irlandzkiego,więc muszę spróbować szczęścia w Twoim candy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. w końcu udało mi się zapisać :)
    pozdrawiam :)
    http://madebyziuta.blogspot.com/2012/01/post-98.html

    OdpowiedzUsuń
  69. W sumie to nie wiem czy mogę, ale ustawiam się w kolejce :)
    skrapki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Dziękuję za zaproszenie :-)
    oczywiście że z wielką ochotą ustawiam się w kolejce :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  71. I z radością podpatrzę co u Ciebie słychać ;-) więc sobie troszkę poobserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  72. korzystam z zaproszenia i zapisuję sie na candy.Witam w gronie moich obserwatorów. Dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Dziękuję za odwiedziny i zaproszenie. Zapisuję się i pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    n.regina59@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Naturalna świeczka to coś wspaniałego, uwielbiam je i zawsze żal mi je zapalać:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Niemal w ostatniej chwili zdaze sie przylaczyc :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Zglaszam sie... Jestem obserwatorem

    OdpowiedzUsuń
  78. Zapisuję się :) skylight6@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. chętnie się zapiszę do zabawy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. zgłaszam się i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. To ja jestem następna w kolejce :)
    E-mail: an.peter0319@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Peter

    OdpowiedzUsuń
  82. Z wielką przyjemnością dołączam się do zabawy. :-)
    aeviae@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Świetny bloog. Lubię ludzi z zainteresowaniami artystycznymi. Mnie pochłonęły przedmioty z papier mache. Robię misy, ryby, anioły, świeczniki i inne przedmioty. Mam fajnie ozdobione mieszkanie, niepowtarzalnie. Przymierzam się do stworzenia bloga. Bardzo serdecznie pozdrawiam i życzę dużo pomysłów.

    OdpowiedzUsuń