niedziela, 6 kwietnia 2014

Sylwia Grzeszczak w Irlandii

Wczoraj tj. 5 kwietnia b.r. w Cork zaśpiewała Sylwia Grzeszczak w ramach Top Polish Festiwal. Podczas koncertu wystąpił też Liber, oraz  El Grey - Polonijny Artysta Roku.


Sala wypełniona po brzegi razem z Sylwią śpiewała "Karuzelę" "Pożyczony" "Małe rzeczy"


 Rozbawiona publiczność świetnie się bawiła, a Sylwia dyrygowała śpiewem publiczności.


Na koniec koncertu Sylwia zaśpiewała razem z polskim raperem Liber i  całą sala znany utwór "Co z nami będzie"

Kiedy znajdziemy się na zakręcie,
co z nami będzie?
Świat rozpędzi się niebezpiecznie,
co z nami będzie?
nawet jeśli życie dawno zna odpowiedź,
może lepiej gdy nam teraz nic nie powie..
 

Po koncercie można było zrobić sobie  z gwiazdami zdjęcie, ja miałam to szczęście, że nie musiałam  aż tak tak strasznie długo czekać :)
Koncert bardzo mi się podobał :) dziękuję Piotrowi za zaproszenie :)

2 komentarze:

  1. lubię chodzić na koncerty , napewno udany, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze że koncert udany :) O El Grey, nigdy nie słyszałam, muszę posłuchać jakiejś piosenki tego artysty :)

    OdpowiedzUsuń