środa, 9 grudnia 2015

Prezent na parapetówkę

Niedawno znajomi dostali przydział na  dom :) zostaliśmy więc zaproszeni na parapetówkę :)
Miałam trochę dylemat co do prezentu, bo właścicielka nowego domu zaznaczyła, że nie chce nic do kuchni.


W sklepie zobaczyłam pudełko które wyglądało jak książka, szybko w głowie powstał mi pomysł na prezent.


 W pudełku umieściłam butelkę wina, słodkie serce oraz anioła domu.

Do prezentu zrobiłam karteczkę do której również wszyscy zaproszeni dołożyli vouchera do sklepu.
Prezent obdarowanym się bardzo podobał :) co mnie bardzo cieszy :) 

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny prezent.

    Wesołych Świąt.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent wspaniały.

    Niech otacza Ciebie i Twoją rodzinę magia Bożego Narodzenia niosąc nadzieję, wiarę i miłość.
    WESOŁYCH ŚWIĄT ! Życzę Tobie i Twoim najbliższym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły! Ja własnie szukam czegoś odpowiedniego dla mojej przyjaciółki, bo właśnie kończy remontować mieszkanie i zaprasza nas na parapetówkę! Ale trochę się boję, bo ona kupiła takie dosyć ekskluzywne mieszkanie w lokum da vinci i boję się, że kupię nieodpowiedni prezent, dlatego właśnie pomyślałam, że może robię coś sama!

    OdpowiedzUsuń