niedziela, 5 października 2014

Warsztaty MyCork Artystycznie: szydełko - igielnik (poduszka na szpilki)

W deszczowe niedzielne popołudnie, 5 października b.r., odbyły się  XX warsztaty organizowane przez grupę MyCork Artystycznie. Tym razem spotkanie dotyczyło szydełkowania. Gościem spotkania była Anna Szwarc autorka bloga Kot Bury.


Ania wykazała się dużą cierpliwoscią i nauczyła uczestniczki warsztatów jak za pomocą słupków i oczek łańcuszka zrobić African flower na szydełkowy igielnik czyli (poduszkę na szpilki)


Szczególną cierpliwość Ania miała do mnie i dzięki jej czujnemu oku i wskazówkom krok po kroku udało mi się wykonać mój African flower :) Co prawda nie wystarczyło mi czasu na zrobienie igielnika ale zrobiłam piękną podkładkę pod kubek  w kolorze niebiesko - fioletowym.


Szydełkowanie chociaż nie jest moją mocną stroną to zaczęło mi się podobać :) Zajęcie to uczy cierpliwości i skupienia co przydaje się po stresującym dniu :)


Spotkanie minęło bardzo szybko w miłym i kameralnym towarzystwie :)
Dziękuję Ani za prowadzenie zajęć i wszelką pomoc :) a wszystkim dziewczynom za przybycie mimo brzydkiej pogody :)

2 komentarze:

  1. No właśnie. Głównie o tą wspaniałą zabawę przecież chodzi i relaks.A przy takich spotkaniach jest to zapewnione.
    A gdy przy tym jeszcze się czegoś nauczymy,tak jak to widać w tym Twoim przekazie to już jest przewspaniała sprawa.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga jeszcze kilka podobnych spotkań i będziesz lepsza od nauczyciela:)

    OdpowiedzUsuń