niedziela, 26 października 2014

Spotkanie z przyjaciółmi

Jak dobrze mieć przyjaciół każdy dobrze wie a ja mam to szczęście, że mam ich kilku. I choć już 10 lat nie mieszkam w Krakowie to ciągle się razem spotykamy. Tym razem była to imprezka urodzinowo-imieninowa Moniki, Rafała i Adasia.


Jako, że aktualnie pracuję z dziećmi na warsztatach artystycznych z My Little Craft World jak również biorę udział w organizowaniu przyjęć urodzinowych dla dzieci, postanowiłam  3 letniemu Adasiowi zrobić niespodziankę urodzinową dlatego przebrałam się w strój pani klauna :)


Irminka, Adaś, Aruś i Krzyś miały za zadanie wykonać jesienne prace z liści. Powstały piękne rysunki Pani Jesień które możecie zobaczyć TUTAJ. Możecie tam również oddać swój głos na najpiękniejszą jesienną prace z konkursu "Złota Polska Jesień"


Jak na każdych dziecięcych urodzinach były konkursy i zabawy a także malowanie buzi oraz kolorowe baloniki. Na koniec zabawy dzieci otrzymały oczywiście drobne nagrody :) i kontynuowały zabawę


a ciocia mogła porozmawiać z rodzicami - swoimi przyjaciółmi :) których czasem brakuje. Na szczęście rozwój technologii bardzo pomaga w utrzymaniu kontaktu z bliskimi jeśli się tylko chce go utrzymać.
I ja  mam taki kontakt codzienny z Anetą :) dzięki któremu jak się spotykamy po kilku miesięcznej rozłące na bieżąco dzielimy się naszymi sprawami :) i nie ma między nami pustki.
A to przecież nic oprócz chwili czasu nie kosztuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz