środa, 3 września 2014

Wrocław, rękodzieło i przyjaciele

Moja wizyta w Polsce szybko minęła i musiałam wracać do Irlandii. Ponieważ loty to Krakowa były dwa razy droższe niż do Wrocławia, więc tym razem zarówno przylot jak i odlot miałam z Wrocławia.
We Wrocławiu mieszka moja koleżanka Danka o której pisałam już tutaj i tutaj oraz tutaj więc była to dla mnie okazja do spotkania się z Danką i jej rodziną :)


Do Wrocławia przyjechałam wieczorem dzień przed wylotem. Z dworca głównego odebrał mnie mąż Danki, Łukasz któremu bardzo dziękuję za transport :) Z Danką przegadałyśmy pół nocy i wymieniłyśmy się nowościami z dziedziny rękodzieła.


Rano Lili uczyła mnie jak zrobić bransoletkę z gumek, które obecnie są popularne zarówno w Polsce jak i w Irlandii.


Z kolorowych gumek Lili robi nie tylko bransoletki ale również inne ciekawy ozdoby.


Lili nauczyła mnie dwóch metod robienia bransoletek na krośnie oraz na dwóch ołówkach.
Dla mnie metoda ołówkowa wydała się łatwiejsza, zrobiłam więc dwie niebieskie gumkowe bransoletki :)


Danka jest nauczycielem informatyki i techniki w szkole podstawowej, ma również zamiłowanie do malowania i wszelkich robótek ręcznych, więc nasze rozmowy nie mają końca :)


Prace wykonane przez Dankę ozdabiają ściany w pokoju jej córki Lili.


Jest tam również kącik na prace plastyczne obu dziewczyn :)


Ogólnie pokój Lili bardzo mi się podoba jest taki dziewczęcy i artystyczny :)


Dziewczyny również przygotowały dla mnie ręcznie wykonane prezenty :) wszystkie w moim ulubionym niebieskim kolorze :) Lili zrobiła ręcznie robione mydełka w kształcie ust oraz kulkowy breloczek delfinek.


Dostałam również taką  niebieską rękę :)


Dziękuję Wam za mile spędzony czas, gościnę oraz piękne prezenty :) Mam nadzieję, że wkrótce znowu się spotkamy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz