piątek, 26 września 2014

Warsztaty artystyczne dla dzieci - SZKOLNA TORBA EKOLOGICZNA - malowanie farbami na tkaninie

My Little Craft World zaprasza wszystkie dzieci z Cork i okolic na kolejne warsztaty artystyczne dla dzieci. Tym razem dzieci wykonają swoją własną oryginalną torbę ekologiczną, którą ozdobią specjalnymi farbami do tkanin. Dzieci mogą wykorzystać szablony dla chłopców i dziewczynek oraz rozwinąć własną kreatywność. W trakcie warsztatów dzieci wezmą również udział w zabawach ruchowych przy muzyce.


Warsztaty odbędą się w The Haven- City Gates Cafe przy Bachelors Quay w Cork (obok kina Gate w centrum Cork) w sobotę 4 października b.r., od godziny 10:00 do 12:00.
Więcej informacji o warsztatach można znaleźć tutaj.
Poniżej torba ozdobiona przez 9 -letnią Zuzię :)


Ja rok temu podczas mojego pobytu we Wrocławiu o którym pisałam tutaj od Danki dostałam również taką ręcznie malowaną torbę, którą oczywiście Danka sama zrobiła :)

1 komentarz:

  1. Wspaniały pomysł z tym malowaniem toreb. Chyba skorzystam i ja z tej fajnej inspiracji. Może na wiosnę przy pracach z dziećmi:)
    Widzę ,że również sporo czasu poświęcasz na zajęcia z dziećmi.Dla mnie są to wspaniałe przeżycia.
    Najbardziej podoba mi się bezwarunkowa ocena ze strony dzieci tego co robimy.Gdy widać u nich zadowolenie to wiem ,że jest to bardzo szczere:)
    Oczywiście podziwiałam w poprzednich wpisach,Twoje jak zawsze przepiękne bukiety:)
    Moc serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń