środa, 27 marca 2013

Tradycyjne kartki wielkanocne

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka karteczek które ostanio zrobiłam i które  już poszły w świat :)
Ciągle mi ich brakuje a czasu ciągle brak. Są to karteczki z motywem religinym bo w końcu w ogromie kolorwych pisanek, żółtych kurczaków i zajaczków, zapomninamy o prawidzwym sensie Świąt Wielkiej Nocy. Digi stempelki pochodzą ze Scrap ścinków




W karteczkach tych wykorzystałam mój nowy wykrojnik krzyż, który dostałam na dzień kobiet i o którym pisałam tutaj.




W tych kateczkach użyłam stempelka kupionego w sklepie artystycznym w Cork.
Życzę Wam spokojnych przygotowań do świąt i w końcu upragionej wiosny.

9 komentarzy:

  1. Aguś:) Jakie śliczne! I bardzo oryginalne! Pozdrowienia cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, delikatne, nie przesłodzone, takie jakie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne karteczki, pozdrawiam cieplutko i tez zycze spokojnych przygotowan do Swiat .
    i wiosny :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękne i oryginalne karteczki.
    Również pragnę Ci Życzyć Wspaniałych Radosnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne kartki!
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne kartki. 3 i 4 Najbardziej mi się podoba :) dzięki za odwiedzinki, zapraszam częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ago, karteczki są piękne i nastrojowe! Dzięki dzisiejszemu słonku, mimo śniegu, radośnie jest w moim sercu i Tobie też takiego nastroju życzę oraz ciepłych i spokojnych świąt. Ściskam. Ania:)

    OdpowiedzUsuń