czwartek, 3 maja 2012

Wyróżnienie blogowe

Jakiś czas temu Ela z bloga Moje Pasje przyznała mi wyróżnienie blogowe za co bardzo dziękuje. Wczoraj to samo wyróżnienie przyznała mi Asia z bloga Mix Robótkowy. Jest to dla mnie bardzo miłe i niesamowicie mnie to cieszy.
Elu i Asiu bardzo Wam dziękuję.


Chciałabym również wyróżnić kilka blogów i ich właścieli, szczególnie tych którzy do mnie zaglądają i pozostawiają zawsze miłe słowa i są to następujące blogi:

O moim hobby i sprawach dnia codziennego
Kącik sznurka i szydełka
Haftem Malowane
Aninkowo
Czary Mary z materiału
Niespełniony Artysta
W kartkowym zaciszu
incognito
Twory Ani
Świdrygałki
Kasiamanufacture
Galeria Annie i Marie
Skrawek Mojego świata
Maremi's Small Art
Przyjemne z pozytecznym
Baloska
Alexandra scrap
Filcaki i spółka

Bardzo Wam dziękuje za Waszą obecność i wszystkie miłe słowa.
Wszystkim Monikom składam serdeczne życzenia imieninowe a mojej przyjaciółce Anecie z okazji urodzin życzę spełnienia marzeń. Jak karteczka dojdzie do adresatki to się pochwalę :)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję! I bardzo się ciesze że przekazujesz wyróżnienie dla Galerii.. :-) Dziekuję! Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś gratuluję i dziękuję za wyróżnienie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci ślicznie i gratuluję życząc kolejnych motywujących wyróżnień!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wyróżnienia i dziękuję serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam po dłuższej przerwie.
    Gratuluję wyróżnienia.
    Serdecznie dziękuję za wyróżnienie mojego kącika:))
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń