sobota, 9 sierpnia 2014

Urodzinowe - powietrzne zamówienie

"Latała pani z panem areoplanem" tak mi się nasunęły te słowa do tego specjalnego urodzinowego  zamówienia. Dziewczyna dla swojego chłopaka zamówiła u mnie karteczkę w kolorach niebieskich na prezent urodzinowy,  voucher na przelot widokowy awionetką.


Do karteczki miał być również słodki bukiet w rowerowym koszyczku. Zrobiłam więc go w kolorze niebieskim jak niebo i dołączyłam obrazek z samolotem.


Do kompletu miała być jeszcze karteczka z życzeniami z misiem w kolorach brązowych.

 Mam nadzieję, że prezenty się spodobały Jubilatowi :)
Miłej niedzieli

3 komentarze:

  1. Z pewnością się spodobały :-))) Świetny,pomysłowy misiaczek :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent przygotowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Same piękności potworzyłaś:))
    Pozdrawiam bardzo cieplutko.

    OdpowiedzUsuń