niedziela, 29 września 2013

Kabaret Ani Mru Mru w Cork

Wczoraj do Cork zawitał Kabaret Ani Mru Mru wypełniając sale Gresham Metropole Hotel po brzegi.
W nowym programie kabaretu Ani Mru-Mru pt.: „Nuda, rutyna i odcinanie kuponów” panowie Marcin Wójcik, Michał Wójcik i Waldemar Wilkołek zaprezentowali znany repertuar składający się z różnorodnych skeczy. Widzowie poznali tajniki z budowy stadionu narodowego na euro 2012, usłyszesli wyjątkowe wykonanie utworu folkowego a także byli świadkami syna na wywiadówce ojca w domu spokojnej starości, a na koniec poznaliśmy „ciężkie” życie kabareciarza.






Po raz kolejny panowie udowodnili, że nie są znudzonymi swoją pracą gwiazdami, a najlepszymi mistrzami rozbawiania każdej publiczności.


Ubawiłam się do łez i nawet podczas skeczu na bis Marcin Wójcik, który próbował recytować poezję, publicznie kilka razy w żartobliwy sposób zwracał mi uwagę :)  bo nie mogłam powstrzymać się od śmiechu a siedziałam w pierwszym rzędzie przy scenie.  Można więc powiedzieć, że wystąpiłam w kabarecie :)


Po przedstawieniu można było sobie zrobić pamiątkowe zdjęcie i otrzymać autograf  a także kupić płytkę dvd "Czerń czy Biel"


Kabaret w Cork wystąpił już poraz trzeci i mam nadzieję nie ostani :)
Miłej niedzieli

6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę, miałam zamiar być a musiałam siedziec w pracy :/
    Gratuluję współpracy z kabaretem ;)
    Czymże w końcu byłby kabaret bez rozbawionych widzów.

    OdpowiedzUsuń
  2. super, też chętnie wybrałabym się na dobry kabaret, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!! Zadzroszcze!!! Uwielbiam Ani Mru Mru, byli tez w Liverpoolu, niestety nie dotarlam na ich przedstawienie,a szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten kabaret! Świetne zdjęcie! Widać,że jesteś radosna i dobrze się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń