środa, 11 września 2013

Bukiet dla młodej pary

Ten bukiet zrobiony został  na zlecenie brata Łukasza :)  dwa miesiące temu, kiedy byłam na wakacjach w Polsce.
Ślub i wesele znajomych brata odbyło sie w miniony weekend więc mogę już go upublicznić.
Zdjcia niestety  nie są za ciekawie bo lipiec w Polsce był bardzo słoneczny, co wiadomo nie służy fotografii. Bukiet zrobiłam z cukierków marcepan firmy Mieszko w tonacji biało - ecru z elemnetami niebieskich różyczek.


W środku bukietu umieściłam gipsową figurkę młodej pary


Cały bukiet umieściłam w sizalowym rożku w kolorze ecru.


Do bukietu brat zażyczył sobie też kartka, którą zrobiłam w podobnym stylu.


Bukiet ponoć się podobał, choć mój brat (pewnie jak większośc męźczyzn) jest bardzo oszczędny w słowach i zawsze trudno coś od niego wyciągnąć ;)

U mnie dalej trwają przygotowania do urodzinowych warsztatów, które idą pełną parą i  będą już w niedzielę :)



8 komentarzy:

  1. Bukiet jak zawsze cudowny :) i masz rację, faceci są baaardzo oszczędni w opisach (jeżeli nie dotyczy to samochodów i piłki nożnej :) )

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny i bardzo oryginalny bukiet oraz karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno się podobał bo wyszedł śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny bukiet, kartka też wspaniała :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny bukiecik i delikatny tak jak i kartka:) Młodzi będą zachwyceni! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam Cię do mnie po wyróżnienie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż faceci ... są oszczędni w słowach. Dla mnie i bukiet i kartka - bomba!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bukiet i karteczka są wspaniałe i bardzo piękne.

    OdpowiedzUsuń