niedziela, 23 czerwca 2013

Dzień Ojca

Dzisiaj obchodzony jest Dzień Ojca i choć może nie wszyscy ojcowie na to święto zasługują, bo nie spełniają się w roli ojca. Jak donoszą media wielu ojców zgotowało swoim dzieciom piekło na ziemi zarówno w dzieciństwie jak i w życiu dorosłym, stosując przemoc oraz zaburzając spokój i dzieciństwo poprzez alkoholizm.
Nie wszystkie dzieci też doceniają i szanują swoich dobrych i troskliwych ojców, na pozur grzeczne dziecko, dobrze wychowane ma swojego ojca za nic, jest zakłamane i dwulicowe, ale stwarza pozory dobrego dziecka. Jak mówi Biblia w Przypowieści Salomona  "Kto z ojcem źle się obchodzi... ten jest bezwstydnym i zepsutym synem"   Sal. 19:26
Są też wzorowe relacje ojciec - dziecko - dziecko - ojciec, gdzie wzajemny szacunek i zrozumienie jest po obu stronach.
V Przykazanie dekalogu mówi Czcij  Ojca... swego choć może nie zawsze jest to łatwe.
Czasem swoich ojców rozumiemy i doceniamy dopiero po latach, kiedy sami już jesteśmy ojcami.
O historii Dnia Ojca pisała już tutaj
To karteczki które ostatnio zrobiłam na Dzień Ojca




Zrobiłam też takie słodkie bukiety dla taty. Digi stepelki do kartek i bukietów uzyłam od Jolagg



Ojciec - Tadeusz Różewicz

Idzie przez moje serce
stary ojciec
nie oszczędzał w życiu
nie składał
ziarnka do ziarnka
nie kupił sobie domku
ani złotego zegarka
jakoś nie zebrała się miarka

Żył jak ptak
śpiewająco
z dnia na dzień
ale
powiedzcie czy może
tak żyć niższy urzędnik
przez wiele lat

Idzie przez moje serce
ojciec
w starym kapeluszu
pogwizduje
wesołą piosenkę
I wierzy święcie
że pójdzie do nieba 

Wszystkim Tatom z okazji ich święta życzę samych słodkich chwil oraz zadowolenia i pociechy ze swoich dzieci.

Dziekuję Wam za wszystkie komentarze pod poprzednim postem.
Miłej niedzieli

12 komentarzy:

  1. Karteczki w sam raz dla taty, a łakocie, również na pewno ucieszą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne bukiety i kartki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki świetne,a te dwie pierwsze najbardziej mi się podobają.Łakocie wiadomo ,wszystkich ucieszą;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kartki )
    ja swojemu wielkie ciacho upiekłam )

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko jest śliczniutkie i ten słodki bukiecik - mniam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś sliczniutkie, blogger coś szwankuje, mój blog strasznie zakurzony ale dziękuje Ci ze o mnie pamiętasz. Przesyłam pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wszystkie, ale ta pierwsza tak mi się strasznie spodobała. Ja mojemu tacie nie mogę już nic dać w tym dniu prócz kwiatów i znicza na cmentarzu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śliczne karteczki i bardzo słodkie bukieciki :D

      Usuń
  8. Baaaardzo podoba mi się na Twoim blogu, przejrzałam większość wpisów i jestem zauroczona tym, co tutaj można obejrzeć! :)

    dodaję do obserwowanych i pozdrawiam cieplutko, bo w deszczowej Anglii też narzekam na brak słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety dobrych relacji z tatą nie mam, gdyż wyprowadził się on, gdy byłam mała i ciężko tak utrzymywać kontakt.. zawsze marzyłam o takim kochającym tacie. Pierwsza karteczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tatusiowie się ucieszą!
    ;)

    OdpowiedzUsuń