czwartek, 27 czerwca 2013

Dziękuję - kartki

Ostatnio zrobiłam też takie dwie karteczki z polskim napisem "Dziękuję" oraz angielskim  "Thank You".
Jakość tak wyszło że kolor niebieski w nich góruje ;) Czasami zbyt rzadko sobie dziękujemy a wystarczy prosta karetczka żeby okazać innym naszą wdzięczność :)



W kwietniu pisałam tutaj o moich nowych zakupionych kwiatkach :) Niestety w Pasiflorze podczas podróży wszystkie pączki opadły :( lecz ostatnio bardzo się ucieszyłam bo moja Pasiflora po raz pierwszy mi  zakwitła :)


Dziękuję Wam za odwiedziny i miłe komentarze odnośnie bukietów pod porzednim postem :) Według Waszej opini wygrał brązowy :) więc niebawem będzie niespodzainka :)
Wczoraj znowu nie udało mi się wczesniej połozyć spać ale dzisiaj już mam nadzieję, że mi się uda :)
Pozdrawiam ze słonecznego Cork :)

2 komentarze:

  1. Karteczki bardzo ładne a Pasiflora pięknie kwitnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki:) a kwiatek słodko się uśmiecha :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń