poniedziałek, 13 maja 2019

2 rocznica ślubu :)

Dziś 13 maja świętujemy 2 rocznicę naszego ślubu :) choć znamy się już 24 lata i przeszliśmy wszystkie etapy znajomości to w małżeństwie dopiero raczkujemy ;) Mąż ❤️ jak zawsze obsypał mnie prezentami :)


 dostałam m.in. kryształowy pantofelek i pierścień księżniczki, bo jak powiedział Mąż jestem dla niego księżniczką :)


 Moje prezenty były skromniejsze, serce z naszym zdjęciem


oraz  koszulka z napisem "Najlepszy Mąż pod słońcem już od 2 lat" napisy świecą w ciemności :)


Wybraliśmy się na spacer po Cork


a wieczorem Mąż ♥️ zaprosił mnie na kolację do włoskiej restauracji :)


A od niedzieli będziemy świętować dalej a gdzie? Zobaczycie :) Z okazji 2 rocznicy w grze geocaching założyliśmy nasz pierwszy przedmiot podróżny, który za nas będzie odwiedzał romantyczne miejsca na świecie


To irlandzka maksyma z pierścienia Claddagh z naszych obrączek "Ligean grá agus cairdeas réimeas deo" - Niech miłość i przyjaźń panują na wieki.♥️♥️♥️

2 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego :) I wielu,wielu następnych rocznic :)
    Bardzo ładnie razem wyglądacie na zdjęciach, super jest to na moście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak dobrane pary jak Wasza
    zdarzają się nieczęsto.
    Po tylu latach spędzonych razem
    znacie się na wylot,
    a mimo to Wasza miłość
    wciąż bije świeżością.
    Szczęśliwej podróży do kolejnych jubileuszy ;-)
    Biłoska

    OdpowiedzUsuń