niedziela, 22 maja 2016

Kiermasz na festiwalu polsko-irlandzkim

W niedzielę 22 maja b.r,  w ramach fesiwalu Polska - Eire odbył się kiermasz polskiego rękodzieła oraz polskiej żywności. Ja również ze swoimi produktami brałam udział w tym wydarzeniu.


Na swoim stoisku miałam miód z rodzinnej pasieki Pana Józefa, świeczki z wosku pszczelego oraz wezy pszczelej a także słodkie bukiety.


Każdy  mógł skosztować u mnie miodu spadziowego 


Ja jako lokalna patriotka :) ubrałam się w strój krakowski aby pokazać przechodzącym Irlandczykom jeden z naszych strojów ludowych :)


W kiermaszu uczestniczyła również Julita jedna z uczestniczek warsztatów MyCork artystycznie, która prezentowała szydełkowe zabawki.
to był bardzo udany dzień, pogoda choć słoneczna to z obfitymi krótkimi ulewami nie przegodziła odwiedzających i klientów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz