niedziela, 11 stycznia 2015

3 rocznica spotkań z Katechizmem Kościoła Katolickiego

Wczoraj świętowaliśmy 3 rocznicę spotkań rozważania Katechizmu Kościoła Katolickiego. Katechezy prowadzi o. Bartłomiej Parys, werbista który obecnie mieszkania w Dublinie ale na swojej  drodze ewangelizacji nie omija również Cork :).  Spotkania rozpoczęły się  w 2011 roku w kaplicy przy kościele Holy Trinity Church w Cork. Po pewnym czasie katechezy zaczęły odbywać się w prywatnych domach. Obecnie już od jakiegoś czasu mamy stałe miejsce spotkań u Ani i Jurka, którzy zawsze nas hojnie goszczą.


Na tej uroczystości nie mogło braknąć urodzinowego tortu. Wymyśliłam, że musi to być tort w kształcie księgi Katechizmu Kościoła Katolickiego. Na początku myślałam, że upiekę go sama ale z powodu braku czasu zamówiłam go u pani Kasi z The Sweetest Things  Tort był perfekcyjny i przepyszny :)


Pierwszy kawałek tortu ukroił nasz prowadzący katechezy ojciec Bartek :)


Na spotkaniach panuje rodzinna atmosfera, ojciec Bartek w przystępny sposób pomaga nam zrozumieć trudną naukę Katechizmu Kościoła Katolickiego.


Ja dla ojca Bartka wykonałam małą pamiątkę w kształcie księgi.


Cieszę się bardzo, że mogę uczestniczyć w tych spotkaniach bo oprócz religijne formacji poznałam też wspaniałych ludzi,
A to jest mój już 500 post :)

3 komentarze:

  1. Ja pierw myślałam(zanim przeczytałam),że to prawdziwy katechizm leżący na ozdobnej podkładce, a to tort do zjedzenia !! Jeśli smakował jak wyglądał, to wielkie brawa dla pani Kasi:) Chyba wszyscy zadowoleni na tych spotkaniach, same uśmiechy wkoło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkania są na pewno bardzo budujące. Fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tort perfekcyjny i bardzo pomysłowy. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń