czwartek, 26 czerwca 2014

Słodkie bukiety dla nauczycieli na zakończenie roku szkolnego

U mnie dalej pracowicie i słodko :) Powstają słodkie bukiety dla nauczycieli na zakończenie roku szkolnego.
Zamiast tradycyjnych kwiatów i bombonierki oryginalny słodki bukiet takie podziękowanie dwa w jednym :) A to kilka z ostatnio zrobionych bukiecików na tą okazję do wyboru do koloru :)


różowy z pralinkami kokosowymi


żółto zielony z mieszanką krakowską


 brązowo-pomarańczowy i marcepan


żółto - niebieski i białe Michaszki


brązowo- czerwony z marcepanem i biedroneczką


różowy z malinową mieszanką krakowską


żółto- niebieski i pralinki z adwokatem.

Zapraszam Was też na moją stronę na FB która znajduje się pod adresem sweeterland.eu, tam znajdziecie codziennie nowo ozdobione słodkości.
A wakacje już tuż tuż :) Jakie macie plany wakacyjne?

4 komentarze:

  1. Ale dużo tych słodkości i jak pięknie wykonane! Mnie także obdarowano dziś słodkościami, choć nie takimi. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne!! Najbardziej kolorystycznie podoba mi się żółto zielony, ale najchętniej zjadłabym żółto niebieski z michaszkami :D Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam i nie moge oderwac oczu od tych pieknoscio slodkosci
    Pozdrawiam i zapraszam na mój nowy post :) Może spodoba ci się inicjatywa pirackich urodzin synka koleżanki i zechcesz coś stworzyć do pirackiej skrzyni skarbów :)

    OdpowiedzUsuń