czwartek, 11 stycznia 2018

"Aleja Cichych Szeptów"

Moja przyjaciółka choć jako autorka wystepuje pod pseudonimem napisała swoją pierwszą książkę Aleję Cichych Szeptów".  Miałam ten zaszczyt być jedna z pierwszych osób które czytało powieść w trakcie jej tworzenia.
Ja rozdział za rozdziałem czytałam z zapartym tchem i łzami w oczach, nie mogłam doczekać się kolejnych części powieści. Polecam "Aleję Cichych Szeptów" dla każdego czytelnika bo to książka która wciągnie również każdego antyksiążkowca.
Ja jestem wybrednym czytelnikiem, często po przeczytaniu kilku stron ksiązki odkładam ją na półkę i nigdy do niej nie wracam, jednak "Aleja Cichych Szeptów" mnie zachwyciła i chętnie do niej wracam i czasami czuję się jak Ewa główna bohaterka książki.


To moja recenzja książki
"Aleja Cichych Szeptów" to powieść od której nie można się oderwać, losy głównej bohaterki Ewy wzruszają i każdy z nas może odnaleźć w nich siebie. Codzienne zwyczajne życie, rutyna która i nam towarzyszy również dotknęła główną bohaterkę. Na pozór normalne życie przerywa wiadomość o ciężkiej chorobie, Ewie wali się świat, ale się nie poddaje. Problemy i choroba przygniatają główną bohaterkę, która w przeszłości zetknęła się już ze śmiercią. Ewa nie zamyka się w sobie, jest silna i się nie poddaje. Walczy o siebie i swoją rodzinę, spełnia swoje marzenia.
Każdy z nas może być w sytuacji Ewy, jak ona poradziła sobie z problemami i chorobą? dowiesz się czytając "Aleję Cichych Szeptów".

książkę można kupić jako ebook  tutaj lub   tutaj  nie kosztuje dużo bo tylko 10 zł.

Ponadto twórczość autorki możecie poznać na jej blogu https://izabellaagaczewska.wixsite.com/przezdziurkeodklucza gdzie publikuje swoje opowiastki "Przez dziurkę od klucza"

Zachęcam Was do lektury na pewno nie pożałujecie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz