wtorek, 4 lipca 2017

13 maja wyjątkowy dzień

13 maja b.r. to dla nas wyjątkowy dzień w wyjątkowym miejscu i z wyjątkowymi ludźmi :)


Wszystkich gości zaprosiliśmy na rejs statkiem po Wiśle :)


Po rejsie goście na uroczystość zaślubin pojechali meleksami :)


Nasze obrączki mają irlandzki symbol Pierścień Claddagh  pierścień noszony jako symbol przyjaźni lub małżeństwa w Irlandii od XVII wieku. Współcześnie, pierścień Claddagh może pełnić rolę obrączki ślubnej, pierścionka zaręczynowego bądź podarunku dla matki upamiętniającego fakt narodzin jej dziecka.
Symbolika
Pierścień Claddagh przedstawia dwie dłonie, trzymające serce w koronie. Serce ma symbolizować miłość, dłonie – przyjaźń, a korona – wierność i uczciwość. Symbolikę pierścienia wyraża maksyma: "pozwól panować miłości i przyjaźni na zawsze"


Dzień był cudowny i bajkowy :)


Na przyjęciu weselnym goście mogli obejrzeć nasze love story prezentację którą przygotowała dla nas Aga :)


Dzieci też ,bawiły się świetnie :)


Wszyscy goście świetnie się bawili choć wesele było bezalkoholowe, to dzięki naszemu wspaniałemu DJ panu Józefowi :)


Na weselu rozdaliśmy też Oscary :)


O północy był taniec ze świecami i tort :)


Bardzo chciałam podziękować mojemu bratu za jego pomoc i obecność w tym wyjątkowym dla mnie dniu :)


Dziękuję też mojej przyjaciółce Anecie która mimo przeciwności losu była moim najwspanialszym świadkiem :)


Bukiet ślubny oraz dla świadkowej zrobiłam sobie sama :) były w nim róże, eustome oraz niebieska hortensja :) 


Dekoracje sali weselnej również  wymyśliłam i zrobiłam sana. :) Na naszym stole były nasze imiona z liter które pomalowałam na niebiesko.


Goście otrzymali drobne upominki pudełeczka sukienki i fraki z czekoladkami z naszymi zdjęciami oraz aniołki z gipsu.


na stołach były niezapominajki :) które kupiłam na giełdzie kwiatowej :) oraz niebieskie kryształki


Widok z naszej restauracji był cudny na Wawel - serce Krakowa :)


To był cudowny dzień :) dziękuję wszystkim gościom za przybycie i wspaniałą zabawę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz