niedziela, 17 lipca 2016

Cukiernia z polskimi pysznościami w Cork

Narosło mi ostatnio trochę blogowych zaległości wynikających z nadmiaru obwiązków, które postaram się nadrobić w najbliższym czasie  :) w końcu mam wakację bo dzieci mają wolne od zajęć artystycznych do których nie muszę się przygotowywać.
Dzisiaj odwiedziliśmy cukiernię otworzoną w Cork przez moje koleżanki Anię oraz Magdę z A&M Sweet Dreams Factory. Dziewczyny prowadziły dla My Little Craft World warsztaty cukiernicze min. te.  Dla dziewczyn zrobiłam taki słodki bukiet z cukierniczymi symbolami.


Wnętrze cukierni piękne moje ulubione kolory :)


W środku same słodkie pyszności polskie serniki, ciasta, torty i przepyszne gofry :)


Polecam serdecznie cukiernia znajduje  się 5 Kinsale Cottages Evergreen RD
turners cross w Cork.

1 komentarz: