poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Kiermasz Wielkanocny

Tradycyjnie jak co roku w przedsionku kościoła St. Augustine's zorganizowałam  Kiermasz Wielkanocny z MyCork. Na kiermaszu można było nabyć palmy, baranki, świąteczne kartki - oraz przedmioty wykonane przez grupę MyCork Artystycznie a także dekoracje wielkanocne przygotowane przez lokalnych polskich rękodzielników. Ja przygotowałam świąteczne słodkie bukiety oraz świeczki z wosku pszczelego.







A w tym bukiecie umieściłam świeczkę z wosku pszczelego zajączka 


Zrobiłam również świeczki z wosku pszczelego, zajączka i baranka.



A tak wyglądało moje stoisku z bukietami na kiermaszu


oraz ze świeczkami


 Tradycją jest już, że część dochodu z każdego kiermaszu jest przeznaczona na wybrany cel charytatywny.  W tym roku pieniądze w kwocie 116,0 euro zostały przeznaczone na rzecz Fundacji "Dla Polonii" z Warszawy pomagającej młodzieży polskiego pochodzenia ze Wschodu.
Więcej zdjęć z kiermaszu możecie zobaczyć TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz