poniedziałek, 23 marca 2015

Bukiet z herbatek i prezenty urodzinowe

W sobotę zostaliśmy zaproszeni na urodziny do Gertudy. Ponieważ lubię obdarowywać oryginalnymi prezentami to zrobiłam taki oto bukiecik z herbatek.


W bukiecie umieściłam kilkanaście rodzajów różnych herbatek, takich jak zielona yuanna, sencha brzoskwiniowa, czarną tofii z brzoskwinią czy pina colada.


W bukieciku znalazła się też sitkowa łyżka do herbaty.


Do bukieciku kupiłam komplecik z makami do herbaty, czajnik z dwoma kubkami oraz tacą.


Piotr podarował Gertudzie alkohol "Krakus" który ozdobiłam miniaturowym krakowskim wiankiem, własnoręcznie uplecionym :)

 

Z tyłu wianka umieściłam kolorowe wstążeczki.


Mam nadzieję, ze Jubilatce prezenty się podobały :)
Zabawa była jak zawsze świetna,  Norbert mąż Gertrudy zrobił pyszny tort urodzinowy  oraz moją ulubioną sałatkę :)

1 komentarz:

  1. Świetny bukiet, jako miłośniczka herbat chętnie bym taki przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń