piątek, 3 lutego 2017

Krótki powrót do Krakowa

Uff znowu narobiło mi się zaległości blogowych :( tyle się u mnie dzieje, że nie nadążam pisać regularnie :(  codziennie  piszę na fb więc kto mnie ma w znajomych to jest na bieżąco.
W styczniu byłam na urlopie, na chwilę wróciłam do mojego ukochanego Krakowa,


 I choć Kraków zmaga się ze smogiem to wciąż jest piękny :)


Moje wizyty w Krakowie to ciągłe spotkania z przyjaciółmi, rodziną i znajomymi. Tym razem udało mi się spotkać z kuzynką w Olkuszu.


 Po długiej przerwie w spotkaniach mogłyśmy sobie porozmawiać i spędzić ze sobą trochę czasu..


Spotkałam się też z Kingą oraz poznałam ich kotka który mnie zauroczył :)


Kubo jest cudny i też chce mieć takiego kotka :)


Udało mi się też spotkać z rodziną i kuzynem :)


I oczywiście z moją paczką przyjaciół spotkaliśmy się u Agnieszki i Tomka na imieniach


Aga jak zawsze zaskoczyła nas kulinarnymi pysznościami  :)


Wszystko było pyszne i pięknie wyglądało jak to serduszko :) Aga rozpieszcza nasze kubki smakowe :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz