sobota, 10 grudnia 2016

Mecz Rugby :)

Dzisiaj w ramach imprezy integracyjnej wraz z naszym działem z pracy pojechaliśmy na mecz Rugby. Zazwyczaj takie imprezy odbywają się w pubach, tym razem jednak kolega wpadł na pomysł aby pojechać do Limerick na mecz kończący sezon Munster  - Leicester.


To mój pierwszy mecz który oglądałam na stadionie. Atmosfera na stadionie rodzinna i pełna kultury. Zaskoczyła mnie cisza kiedy zawodnik strzelał piłką do bramki cały stadion milczał.


Choć zasady tego sportu nie są  mi do końca znane, to jednak wyjazd uważam za bardzo udany.
Bawiłam się świetnie a przy okazji poznałam kolejną irlandzką ciekawostkę.


Przy okazji znalazłam przy stadionie jedną skrytkę z gry geocaching :)


Odwiedziłam również tamtejsze muzeum i miałam okazję przez chwilę trzymać puchar mistrzów :)


To był idealny dzień który spędziłam w pracy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz