piątek, 11 listopada 2016

Święto Niepodległości

Dzisiaj w Polsce obchodzone jest Święto Niepodległości, rok temu byłam w Warszawie o czym pisałam TUTAJ na uroczystościach przy Grobie Nieznanego Żołnierza oraz  na marszu niepodległości. Było to wyjątkowe przeżycie w podniosłej atmosferze. W tym roku niestety nie mogłam pojechać do Warszawy więc świętuje w Cork.
Dzisiaj robiłam patriotyczne kotyliony które wykonają dzieci na niedzielnych warsztatach z My Little Craft World z cyklu "Poznajemy  Polskę"


W podróż wybierzemy się w góry do Bukowiny Tatrzańskiej więc na zajęciach dzieci wykonają obrazek  na desce z górskim widokiem wykonany metodą decoupage.


Warsztaty "Poznajemy Polskę" to doskonałe zajęcia przybliżające Polskę - Ojczyznę swoich rodziców czy dziadków. Na zajęciach dzieci poznają najważniejsze zabytki polskich miast, tradycyjne stroje ludowe oraz regionalne przysmaki.


Tak mi minął dzisiejszy świąteczny dzień :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz