środa, 30 listopada 2016

5 lat spotkań z katechizmem

28 listopada obchodziliśmy piątą rocznicę "Spotkań z Katechizmem Kościoła Katolickiego". Jest to grupa prowadzona przez o. Bartłomieja Parysa, werbistę, która wspólnie poznaje katechizm korzystając z obszernych wyjaśnień i pomocy o. Bartłomieja.  Pierwsze spotkanie odbyło się we wtorek, 29 listopada 2011 roku.
Na tą okazję wykonałam skromny tort, czasu miałam mało i choć cukiernikiem nie jestem powstał taki torcik, który wszystkim smakował :)


Tort jest w kolorze niebieskim nie dla tego że to mój ulubiony kolor ale dlatego że katechizm kościoła katolickiego jest właśnie niebieski, na torcie umieściłam z masy lukrowej otwartą księgę symbolizującą studiowanie katechizmu. Literki na napis zrobiłam również z masy lukrowej.


Spotkania odbywają się u jednej z rodzin uczestniczących w spotkaniach, kiedyś spotkania bywały również u nas ale ze względu na dzieci oraz liczbę uczestników od 2 lat mamy stałe miejsce spotkań w domu Ani i Jurka. Jak wspomniał ojciec Bartek przez 5 lat przez spotkania przewinęło się ponad 60 osób.


Dla ojca Bartka zrobiłam również skromy prezent świeczkę z pamiątkowym zdjęciem
Na spotkaniach nie tylko można rozwijać swoją wiarę oraz otrzymać odpowiedź na nurtujące pytania ale również poznać wspaniałych ludzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz