środa, 7 października 2015

Spotkanie z przyjaciółmi

Moje odwiedziny w Krakowie nie mogły się obejść bez spotkań się z przyjaciółmi :) Na wspólnego grila zaprosiła nas Ania do swojej posiadłości niedaleko Krakowa.


Pogoda nam dopisała a grilowe przysmaki były przepyszne :)


Był śmiech, rozmowy i świetna zabawa :)


Irminka przedstawiła nam swój muzyczno-artystyczny pokaz tańca.


Potem był krótki kurs łucznictwa i zawody kto dalej wystrzeli strzałkę :)


Byliśmy prawie w komplecie brakowało tylko Kingi, Kristiana i Tomka


To był cudowny dzień, mam nadzieję, że wkrótce znowu się razem spotkamy :) Dobrze mieć takich prawdziwych przyjaciół, którzy mimo upływu lat dalej są przy mnie. Takim przyjacielem, jest też Aneta którą znam od szkoły podstawowej i jest dla mnie jak siostra :)
W końcu udało mi się nadrobić miesięczne zaległości w blogowaniu, do których motywowała mnie Aneta :) a  które powstały w wyniku tego, że bardzo dużo teraz rzeczy robię i na pisanie już brakło mi czasu.
Dziękuję za Waszą troskę i emaile, Danuś u mnie wszystko w porządku, będę starała się na bieżąco uzupełniać bloga :) na pewno Aneta moja wierna czytelniczka będzie mnie pilnować :)
Na bieżąco co u mnie możecie czytać na moim FB :) kto ma i kto jest moim znajomym :)
Bo wiem, że są też tacy, którzy czytają bloga i złośliwie go komentują ale tak to jest jak ktoś się interesuje cudzym życiem bo nie ma swojego.
Ja się  nie nudzę, u mnie zawsze coś się dzieję i przyjaciół wiernych mam od lat :)  z czego się bardzo cieszę.

1 komentarz:

  1. Ja już kiedyś, dawno dawno temu pisałam Ci, ze zazdroszczę takich wspaniałych przyjaciół, czas zleciał, i znów mogłabym napisać to samo, ale dziś napiszę- Gratuluję, masz prawdziwy Skarb, a bogactwa nie ma co Komu zazdrościć, takiego bogactwa bogactwa w szczególności. Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń