piątek, 19 czerwca 2015

Bukiety dla nauczycieli w sizalowych rożkach

Ostatni miesiąc był dla mnie bardzo pracowity z okazji zakończenia roku szkolnego powstało kilka kolejnych słodkich bukietów dla nauczycieli. Są to bukiety w sizalowych rożkach w różnej kolorystyce.


Delikatny biało niebieski bukiet z motylkiem


Kolejny bukiet jest w czerwieni z różami


Bukiet zawiera pyszne cukierki z mieszkanki wedlowskiej.


To jest mój faworyt niebiesko żółty :)


Bukiet zawiera czekoladowe cukierki oraz żółte różyczki.


Kolejny bukiet zrobiłam słoneczny i letni ze słonecznikami



Bukiet zrobiony jest z mieszanki krakowskiej.


Kolejny bukiet dla Pani która lubi róż z fioletem


Słodki bukiet ze stokrotką i delikatnymi kwiatuszkami.



Ostatni bukiet który chciałam Wam dzisiaj pokazać jest zielono- żółty



Bukiet zrobiłam również z Mieszanki Krakowskiej o smaku cytrynowo - ananasowym.


Wszystkie bukiety bardzo się podobały co mnie bardzo cieszy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz