niedziela, 8 lutego 2015

Wizyta w Tomaszowie Lubelskim

Podczas mojego pobytu w Polsce odwiedziłam rodzinne strony Piotra - Tomaszów Lubelski do którego uwielbiam wracać :) Tam odpoczywam i uwielbiam tamtejsze przysmaki a najbardziej pierogi z soczewicą i kaszą, pączki z bitą śmietaną i bułeczki z kaszą i soczewicą :)


Odwiedziliśmy również pasiekę taty Piotra z której mam wosk na moje świeczki :)


Sprawdzaliśmy z tatą Piotrka jak się mają pszczoły ;)


I słuchałam, czy pszczoły są silne i przetrwały zimowe dni.


Podczas odwiedzin u siostry Piotrka  wybraliśmy się na krótką wycieczkę i odwiedziliśmy Cerkiew św. Paraskewy w Kniaziach.


O historii tego miejsca możecie przeczytać na blogu Piotra czyli tutaj


Mama Piotra jak zawsze obdarowała mnie pięknymi prezentami związanymi z moim hobby :)
za które bardzo dziękuję :) Wszystko mi się bardzo przyda :)


Czas spędzony u rodziny Piotra szybko zleciał, ale jest jest to miejsce do którego zawsze chętnie wracam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz