czwartek, 24 kwietnia 2014

Bukiet urodzinowy

Jakiś czas temu dostałam zamówienie na bukiet z okazji urodzin, jedynym wymaganiem zamawiającej był kolor różowy. :) Zrobiłam go więc z cukierków coffee & Cream a do bukietu dołączyłam bilecik z życzeniami.


Dzisiaj wybraliśmy się do wesołego miasteczka, które przyjechało na święta do Cork, oprócz koła młyńskiego z którego można podziwiać widok na Cork, zaliczyłam też tunel strachu przez który przejechałam z piskiem ;) a na koniec upolowałam a raczej poprzez trafienie do celu zdobyłam takie sympatyczne lwiątko :)


Będzie mi on teraz towarzyszył przy moich robótkach i pilnował mojego małego królestwa ;) mam nadzieję, że nie wyje mi moich słodkości :)

2 komentarze:

  1. Śliczny bukiecik, i pyszny w dodatku :))A lwiątko widać łagodne przy Tobie i zadowolone z nowej Pani ;) Miłego piątku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukiet subtelny i delikatny. Gratuluję upolowania tak dzikiej zwierzyny, jak widać szybko się oswoił:)

    OdpowiedzUsuń