środa, 5 marca 2014

Bukiet niespodzianka dla syna

Jakiś czas temu dostałam zamówienie na  bukiet z whiskey od mamy dla syna z okazji 40 urodzin.
Było to nietypowe zamówienie bo z dostarczeniem prezentu dla Jubilata w dniu urodzin.
Mama nie mogła zrobić tego osobiście bo mieszka w Polsce a syn w Cork a chciała mu zrobić urodzinową niespodziankę.


Bukiecik zrobiłam w tonacji zielono - bordowej pasującej do butelki irlandzkiej whiskey Jamsona


W bukiecie znalazło się też 40  czekoladowych cukierków


Do bukietu dołączyłam tez bilecik z życzeniami


W dniu urodzin syna zadzwoniłam pod podany przez mamę numer, że mam dla niego przesyłkę. Zaskoczony Jubilat odpowiedział że niczego się nie spodziewa, więc umówiłam się na dowóz przesyłki.
Przyjechałam do jego miejsca pracy i wręczyłam jubilatowi zamówiony przez mamę słodki bukiet, który na pewno był dla niego  niespodzianką.

7 komentarzy:

  1. Piękny! A jubilat pewnie się zdziwił :))) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super połączenie słodko- procentowe ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ja też myślę że obdarowany był bardzo mile zaskoczony :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Jubilat pewnie był zaskoczony :) świetny ten koszyczek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowy bukiet ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. to ci dopiero niespodzianka była!
    fajna historia

    OdpowiedzUsuń