sobota, 2 listopada 2013

Słodkie bukiety dla dziewczynek

Podczas mojego pobytu w Krakowie odwiedziłam rodzinę kuzyna Olę oraz Dominika z rodziną.
Dawno się nie widzieliśmy, bo chociaż ostatnio często bywałam w Polsce to jednak moje wizyty nie były zbyt długie i czasu ciągle mi brakuje aby odwiedzić wszystkich.
Tym razem  Ola i Dominik były na pierwszym miejscu do odwiedzin :)
Dla ich córeczek Wiktorii i Karolinki przygotowałam takie dwa słodkie bukiety z jajkiem kinder niespodzianką :)


słodki bukiet z żelków dla Wiktorii

 Słodki bukiet dla Karolinki

Odwiedziny zleciały szybko i były bardzo miłe, mam nadzieję, że następne będą już wkrótce.

9 komentarzy:

  1. Jakie słodkie te Twoje bukiety! Ilekroć je widzę zawsze potem mam ochotę na coś słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne :) te żółte ptaszorki boskie są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bukieciki, dziewczynki na pewno były zachwycone, nie tylko ze względu na jajka niespodzianki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowite bukiety, na pewno szybko zostały zjedzone ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm jakie śliczne i na pewno pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń