niedziela, 27 października 2013

Warsztaty w KIS

W poniedziałek 21 października b.r. zostałam zaproszona przez moją przyjaciółkę Asię, która pracuje w Klubie Integracji Społecznej jako gość do poprowadzenia warsztatów w klubie zainteresowań.


Długo się zastanawiałam, co moglibyśmy tam wspólnie zrobić, zwłaszcza, że większość uczestników to panowie, którzy z reguły nie interesują się rękodziełem. Chciałam, aby prace które wykonamy nie wymagały zbyt dużego wkładu finansowego, dlatego zrobiłam decoupagowy recykling.


Dzień wcześniej przygotowałam przykładowe prace tj. wazonik z butelki oraz doniczkę z plastikowej butelki i starej płytki cd, które mielibyśmy robić na zajęciach.



Po przybyciu na warsztaty Asia przedstawiła mnie jako osobę, która ma swoje hobby i mieszkania w Irlandii.


 Miałam też powiedzieć kilka słów o życiu w Irlandii. Uczestnicy żywo zainteresowali się różnicami oraz historycznymi podobieństwami między Polską i Irlandią i tak zleciała nam ponad połowa warsztatów.


W drugiej części warsztatów pokazałam co wykonuję w wolnym czasie tj: słodkie bukiety, świeczki, decupage oraz zachęcam do wykorzystania wolnego czasu na wykonywanie rękodzieła, które może ozdobić każdy dom oraz posłużyć jako podarunek dla bliskich a  także może być źródłem dodatkowego zarobku.


Niestety nie wystarczyło nam czasu aby uczestnicy warsztatów mogli spróbować swoich sił w wykonywaniu wazoników i doniczek. Mam nadzieję, że może następnym razem jak zostanę zaproszona uda się nam coś wspólnie zrobić :) Ponad 3 godzinne spotkanie minęło bardzo szybko i w miłej atmosferze.


Dziękuję Asiu za zaproszenie a Wszystkim uczestnikom warsztatów życzę wszystkiego dobrego i przede wszystkim wiary w lepsze jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz