sobota, 27 lipca 2013

Rękodzieło dla rodziny i znajomych

Ech jak ten urlop szybko zleciał, ani się nie oglądnęłam i minęło prawie 20 dni wolnego.
Spotkania z przyjaciólmi, wyjazdy rodzinne oraz zwiedzanie Dolnego Śląska tak minął mi urlop.
Czasu jak zawsze dla Wszystkich mi brakło ale następnym razem na pewno to nadrobię :)
Przygotowałam też kilka drobnostek dla rodziny i znajomych, których odwiedziłam. 
Nie mogło oczywiście braknąć też słodkich bukietów, które zrobiłam dla dwóch Pań domu u których gościłam.



Zrobiałm też dwie świeczki z damami wykonane metodą decoupage



 oraz zegar


Zaległości mam spore i postaram się je szybko nadrobić, w następnych notkach zapraszam Was na wirtualne wycieczki po pięknych zakątkach Dolnego Śląska.

Miłej soboty.

6 komentarzy:

  1. Prezenty przygotowałaś świetne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy po urlopie :) fajnie, że się dobrze bawiłaś.
    Ja od razu pomęczę Cię pytaniem technicznym - w jaki sposób robisz brzegi na bibule w bukietach? Coraz bardziej nosi mnie, żeby taki zrobić i zaczynam przygotowania...

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty super,ale zegar jest moim faworytem;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow zegar piękny, pozostałe dzieła też urzekają :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne są słodkie bukieciki. Aż chce się schrupać. Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń