niedziela, 24 lutego 2013

Urodzinowa niespodzianka :)

Tydzień temu od Tomka dostałam smsa o treści: "Uwaga!!! Akcja AK-47 (kto się wygada ten zostanie potraktowany z AK -47!!!) Pomysł jest taki aby większą grupą odwiedzić niezapowiedzienie Anie w jej domu jutro około 19.30. Spotykamy się wszyscy przed SuperValue. Gadżety, karatki, przekąski i napoje urodzinowe mile widziane."
Pomysł bardzo mi się spodobał więc z wielką ochotą przyłączyłam się do akcji :)


 Ania w Stowarzyszeniu MyCork jest niezastąpioną osobą od reklam i ogłoszeń oraz pełni funkcję zastępcy skarbnika. Przyjaciele ze stowarzyszenia w Dniu Urodzin postanowili zrobić Ani urodzinową niespodziankę i wraz z urodzinowym tortem, balonami i drobnymi prezentami osobiście złożyć jej urodzinowe życzenia. Zebrało się 11 osób i wszyscy razem stojąc przed domem Ani zaśpiewali 100 lat.


Ania była bardzo zaskoczona bo nie spodziewała się takiej ilości gości


 Członkowie i sympatycy stowarzyszenia to wspaniali ludzie, którzy nie tylko są wolontariuszami,  działającymi na rzecz corkowskiej Polonii ale również przyjaciółmi.


Ja dla Ani zrobiłam  taki słodki bukiet w sizalowym rożku



 Niespodzianka się udała i był to był bardzo udany wieczór :)


15 komentarzy:

  1. fajna imprezka i bardzo ładny bukiet:))pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. super bukiet! no i widze że wszyjscy się dobrze bawili a to najważniejsze:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, zazdroszczę ...Czasami jestem prowodyrem tego typu niespodzianek...Pozdrawiam Bea

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Aguś:) Ale fajny pomysł na niespodziankę:) A bukiet - cudny! Pozdrowienia cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ,bardzo Was podziwiam za to ,że jesteście tak dobrze zorganizowaną grupą!Pomysł naprawdę fajny! Dobrze mieć wokół siebie taką pozytywną energię.Ludzie do wychwalenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak rozumiem prawdziwą przyjaźń:))Wspaniały pomysł.
    Jak przyjemnie patrzeć na Waszą Radosną Grupkę:)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. oj na pewno zaskoczenie było nie małe..super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna niespodzianka ,a bukiecik sliczny:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj masz wspaniałych przyjaciół
    najlepszego :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgrana z Was paczka:) Bukiecik śliczny, solenizantka z pewnością była miło zaskoczona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały pomysł! świetną tworzycie ekipę!!! Twój bukiet przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna niespodzianka i to z głębi serduszka płynąca:)Super!

    OdpowiedzUsuń