niedziela, 10 lutego 2013

Koszyczek pełen słodkości

Dzisiaj chciałam Wam pokazać drugi bukiet jaki zrobiłam dla Pani Dorotki, o pierwszym pisałam tutaj. Ten miał być zrobiony na wzór tego ale, miał mieć wiecej cukierków.
Pani Dorotka wybrała zielony sizalowy koszyczek w kształcie kwiatka  i cukierki Michaszki

 
Powstał więc zielono niebieski koszyczek pełen słodkości :) Na zdjęciu wygląda niestety dużo gorzej niż w rzeczywistości bo fotografka ze mnie kiepska.

Zapraszam Was do polubienia mojej strony na FB https://www.facebook.com/niebieskomi tam znajdziecie więcej moich prac o których jeszcze nie zdązyłam napisać na blogu.

Dzisiaj mam jakiś senny dzień a do tego niestety wypadła mi dzisiaj niedziela pracująca, więc strasznie mi się dłuży i ziewa :( Ale od jutra mam 3 dni wolne :)

Miłej niedzieli.

10 komentarzy:

  1. Ale cudeńko :) Bardzo ładna kolorystyka, taki wiosenny :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ładny i leciutki, w takim wiosennym kolorze nadziei!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny i wiosenny bukiecik :) Ja też miałam dziś pracującą niedzielę. Pozdrawiam ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  4. oj kochana przepraszam, przeoczyłam, ale już to naprawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszyczek ma ładne kolory i tak lekko wygląda!W dodatku ma w środku moje ulubione cukierki!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda, cudowne kolory i do tego moje ukochane Michaszki z Mieszka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny i na pewno smaczny ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny w kolorach wiosny i radości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kolorki i bardzo apetyczny:)

    OdpowiedzUsuń