piątek, 8 lutego 2013

Kartki Walentynkowe


 Dzisiaj nie będzie słodkich bukietów, będą za to moje pierwsze walentynkowe kartki :)
W końcu udało mi się zamknąć na parę godzin w mojej pracowni :) i pobawić się moim prezentem gwiazdkowym - czyli maszyną big shot do wycinainia o której pisałam tutaj
Na razie możliwości mam niewielkie bo tylko 3 oryginalne wykroinki, które były w komplecie, i z niecierpliwością czekam na zamówiony adapter, żeby wyprówać nowe wzory.
Ponieważ zbliżają się Walentynki czyli Święto Zakochanych powycinałam parę serduszek i powstały takie oto karteczki






 

Te piękne digi stempelki pochodzą od wspaniałej Jolagg :) Za które bardzo dziekuję.

Ostanio czas mi tak strasznie ucieka, że nie wiem o co chodzi :( doba staje się dla mnie za krótka :( Wy też tak macie?
Czasami idę dopiero spać jak już inni wstają, ale ja jestem nocnym markiem i lubię tą nocną ciszę :)
Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze, które pozostawiacie, uwielbiam je czytać :)

17 komentarzy:

  1. śliczne ,romantyczne karteczki :))Ja tez narzekam na brak czasu ,niestety u mnie praca po nocach odpada,jestem spiochem:))

    OdpowiedzUsuń
  2. każda inna, wyjątkowa i śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, moja Droga, doba jest stanowczo za krotka,czas ucieka jak zwariowany,,,Karteczki sa sliczne !
    Happy Valentine's Day !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja myślałam ,że doba się tak kurczy wraz z wiekiem:))))))))A to jak czytam wcale nie.
    Karteczki są bardzo piękne i takie romantyczne.
    No i wróciła prawdziwa zima.Z mrozem,śniegiem ale i słoneczkiem:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie zgrabniutkie serduszka.Lubię ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki stworzyłaś :) A uciekający czas zamieszkał też i u mnie, może dlatego, że też jestem nocnym markiem. Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne karteczki :) pierwsza podoba mi sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za te miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki... to mi przypomina co powinnam zrobić! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo słodki gest dac komuś kartkę :D świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć Aguś:) Piękne kartki:) Jeju, to już zaraz Walentynki:) A to oznacza, że do marca coraz bliżej:) Mnie mijaną całe tygodnie w szalonym tempie:((( Kto to w ogóle widział:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne karteczki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie dziękujemy z moim Projektantem za życzenia.Bardzo jest wzruszona taką ilością wspaniałych życzeń:)))
    Pozdrawiamy serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki. A z czasem to juz chyba tak jest, że im więcej do zrobienia tym go mniej

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne karteczki i te wstążki sa super

    OdpowiedzUsuń