czwartek, 28 lutego 2013

Akcesoria do Big Shota i karteczki na różne okazje

Pewnego ranka obudził mnie kurier i dostarczył mi zamówioną przesyłkę z folderami do embrossingu i kilkoma wykrojnikami do big shota. Radość mnie ogarnęła ogromna z zawartości przesyłki :) bo znalazło się tam całe mnóstwo różności i to w wielkiej obniżce cenowej.


Z wrażenienia  już nie mogłam zasnąć :) i musiałam wypróbować całą zawartość paczki :) wycinając i wygniatając papierki. Z mojego nowego nabytku powstały takie proste karteczki na rózne okazje :)









Digi stempelki pochodzą od Jolagg oprócz tego który zrobiłam sama i którym możecie się częstować,


 Jesli go użyjecie napiszcie proszę komenatrz chętnie zobaczę Wasze prace.
Dziękuję Wam za odwiedziny i wszystkie komentarze pod porzednim postem.

18 komentarzy:

  1. Ale cuda sobie kupiłaś az zazdroszczę ale tak pozytywnie ,kartki sa piękne a te wytłaczane super,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne karteczki, widze, ze maszyna w pelni Ci sluzy, ciesze sie, ja jakos zapominam o niej... moze pora sie znow z nia zaprzyjaznic, moze czas kupic nowe wkrojniki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy, a jak jeszcze z obniżką to tym bardziej cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zawartość paczuszki :) i jakie fajne karteczki powstały :))

    OdpowiedzUsuń
  5. No to zaszalałaś;) Ile tego jest...zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartki, ta z babeczką najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ci zazdroszczę tej maszynki :) jest ona jednym z moich marzeń ;p
    może pewnego dnia się zgłoszę i kupię od Ciebie parę wycinanek :) cudowne kartki

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguś! Ale piękne te kartki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga no no rozwijasz sie niesamowicie. pamietam jak niedawno pierwsze kartki tworzylas a tu juz takie cuda.wow

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki. Moje rękodzieło zaczęło się dwa lata temu. Zaczęłam od wikliny papierowej, póżniej masa solna(bo prace z Wnusią),następnie decupaż no i koraliki. Zawsze jednak z wielką przyjemnością robimy z Wnusią z gazet różne głupotki(kolaże) i niepowiem, ale pomysły są zapamiętane z różnych karteczek. Pomysły są niesamowite i fantazja są do pozazdroszczenia. A teraz już cieplutko pozdrawiam blogowiczki na Obczyżnie.
    Dzięki za odwiedzinki u mnie i wielkie całuski.bm

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, to się napracowałaś, śliczne kartki, piękne połączenia elementów!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje karteczki, tak jak i bukiety!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Skąd ja znam takie uczucie:)))Gdy zdobędę nowe surowce i nie mogę się doczekać aby jak najszybciej coś z nimi robić:))))))
    Karteczki są śliczne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne kartki :)
    Ach jakie super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń