sobota, 27 października 2012

Bukiet ślubny

Ostatnio dostałam nietypowe zamówienie a mianowicie bukiet na ślub i dekoracje na stoły.
Jednej Pani spodobały się moje słodkie bukiety i 2 dni przed ślubem zadzwoniła do mnie czy nie mogłabym zrobić bukietu z kwiatów na ślub dla jej córki oraz małe dekoracje na stoły. Nigdy jeszcze nie robiłam bukietu ślubnego więc było to dla mnie nie lada wyzwanie. Czasu było niewiele bo miałam na to tylko jeden dzień. Po telefonie ruszyłam na miasto w poszukiwaniu kwiatów. Nie miałam żadnych wskazówek co do bukietu, z jakich ma być kwiatów ani w jakim kolorze, wiedziałam tylko, że pani młoda ma mieć niebieską sukienkę. Postanowiłam zrobić bukiet w tonacji biało niebieskiej z małych  białych chryzantem, której nazwa pochodzi od greckiego słowa "chryzos", czyli złoto oraz białych róż.


 Niestety w Cork nie udało mi się znaleść niebieskich kwiatów, więc zastąpiły je niebieskie piórka. Na środku bukietu umieściłam dwa zakochane niebieskie słoniki, które były elementem dodatkowym do wyciągnięcia, decyzja należała do pani młodej :)


Całość bukietu umieściłam w sizalowym rożku koloru ecru.
Zrobiałam też cztery ozdoby na stoły dla 30 osób.
W dwóch wazonikach o kształcie białych łabędzi umieściłam białe kwiaty, niebieskie piórka i mała dekorację z parą młodą.


Dekoracje te miały być ustawione obok młodej pary.


Pozostałe dwie dekoracje zrobiłam w białych szklanych wazonikach a na ich środku umieściłam biało srebrną kokardę.


 Bukiet i dekoracje pani młodej i jej mamie się podobały co mnie bardzo cieszy, bo było to dla mnie ogromne wyzwanie :)

Miłego weekendu :) Nie zapomnijcie, że dzisiaj w nocy jest zmiana czasu i śpimy o godzinę dłużej hura :) W Irlandii robi się coraz chłodniej, dzisiaj rano był już pierwszy przymrozek :(

Za tydzień mamy kolejne warsztaty artystyczne które będe miała przyjemność prowadzić :) zapowiedź Marty   możecie przeczytać  tutaj


20 komentarzy:

  1. bardzo piękne, a te łabędzie strzał w 10, takie dostojne, idealne na taką uroczystość!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lada wyzwanie taki ślubny bukiet, wyszło slicznie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyzwanie nie lada! Dla Młodej Pary to duża odpowiedzialność więc musisz odczuwać satysfakcję,że wszystko się spodobało.Gratuluję Ci serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo znów mogę podziwiać Twoją twórczość ;) cudownie

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie sobie poradziłaś z tym zadaniem ,bukiet i dekoracje sa przepiekne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne! Bukieciki w łabędziach genialny pomysł, świetnie to wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszło. Poradziłaś sobie wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesłodkie! te piórko dodaję uroku i lekkości:)
    bardzo orginalny, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję, zawsze mogę liczyć na jakieś miłe słówko od Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny bukiet i dekoracje! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne! I bukiet i dekoracje! Ale jesteś niesamowita, że wykonałaś to wszystko na 2 dni przed ślubem... :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny bukiecik i ozdoby w wazonikach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Aguś ja nawet widziałam ostatnio niebieskie storczyki, farbowane tak samo jak rumianki.
    Ale to co mnie najmocniej uderzyło, to niebieska suknia Panny Młodej, nigdy takiej nie widziałam :)
    Miałaś znakomity pomysł z tymi piórkami :)
    A u nas ŚNIEG!! Biało i dwa bałwany na podwórku...

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana zapraszam do siebie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne kompozycje kwiatowe, bukiecik dla młodej uroczy gratuluję zdolnosci.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale tempo!Podziwiam, ze w takim tempie i stresie tak pięknie wybrnęłaś.Bukiety musiały się spodobać!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te dekoracje stworzyłaś.Pomocne zapewne było dla Ciebie to,że miały niebieskie (Twoje ulubione)akcenty:))))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń