czwartek, 6 września 2012

Próby z Big Shotem i bukiety z puzzlami

Ale ten czas szybko leci, zwłaszcza jak mam wolne, ani się nie oglądnę a tu już 3 dni zleciały :( I ciągle mam zaległości :( które mam nadzieje szybko nadrobię :) Dwa dni dni temu wraz z Martą z bloga Maremi's Small Art wybrałyśmy się na zakupy, gdzie towarzyszyłam Marcie przy zakupie maszyny do wykrojników Big Shot. Zawsze mnie ciekawiła ta maszyna, ale nigdy nie miałam okazji jej wypróbować. Po zakupach Marta z nowym nabytkiem zawitała u mnie :), gdzie od razu wypróbowałyśmy maszynę i 10 zakupionych wykrojników.




Trudno się było zdecydować i wybrać tylko 10 wykrojników, wśród tylu pięknych wzorów. No ale nie można mieć wszystkiego na raz, jednak te które Marta wybrała są prześliczne.
Marta obdarowała mnie dużą ilością wyciętych wzorów, m.in.: motylkami, kwiatami, parą młodą, wózkiem dziecięcym, motywami kwiatowymi, listkami. Jeden z wykrojników, kwiatuszek wykorzystałam już w bukiecie po niżej :)


Jak Marta wykorzystała jeden ze swoich wykrojników możecie zobaczyć tutaj
Marta obdarowała mnie również puzzlami z literkami, które bardzo mi się spodobały na jej karteczkach. Tak więc wykorzystałam podarowane puzzle w bukietach, tworząc na nich napisy, "Dla Ciebie" i " W Dniu Urodzin".


Martuś bardzo Ci dziękuję za te piękne prezenty i wspólnie spędzony czas :) Mam nadzieję, że będzie tych spotkań więcej bo bardzo je lubię :)

Candy na nazwę jeszcze przedłużam bo nie mogę się zdecydować :(



18 komentarzy:

  1. big shot moje marzenie..eh czemu to tylko takie drogie...a wykrojniki maja boskie wzorki i tyle ich jest..super te bukieciki z puzelkami :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow napisy wygladaja rewelacyjnie !!!!! swietnie bukiety sie prezentuja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa maszyna! a bukieciki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko pięknie zrobiłaś, pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. bukiety sa przepiękne a maszynki to zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  6. JUŻ MASZYNA SAMA W SOBIE JEST ŚLICZNA...:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. To bardzo fajna rzecz ten Big Shot:)
    A bukieciki jak zwykle ...słodkie:)
    I zawsze robisz mi apetyt na słodycze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Kochana...długo mnie nie było a tu takie śliczności...bukiety cudne i pomysłowe...mmmmmmmm muszę podpatrzeć:)))))

    pozdrawiam gorąco Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Bukiciki jak zwykle śliczne. Maszynka nawet z zewnątrz jest bardzo dekoracyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dobrze, że macie siebie. Od razu widać, że co dwie głowy, to nie jedna. ^^ Świetnie wyszły bukieciki z nowymi ozdobami. Pozdrawiam cieplutko. =)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ajjj te Twoje bukiety! no zawsze mi ślinka na nie leci:) nie utrzymałby się w moich rączkach taki bukiet:) Fajna taka maszynka, nigdy takiej nie widziałam.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Szlenie urocze sa te bukiety i bardzo ciekawe!
    Moc pozdrowien !

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne bukieciki ;) Te puzzle to świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bukiety jak zwykle - smakowite :) No i sama bym się chętnie zaprzyjaźniła z wykrojnicą ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale czadowe te bukiety,nie mogę się napatrzeć :)Dziękuję za odwiedzinki i miły komentarz! Pozdrawiam i gratuluję udanego zakupu ;)*

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka maszyna to prawdziwa przyjaciółka każdej twórczej duszyczki. Sama z chęcią bym się nią pobawiła. Twoje bukieciki Ago są jak zwykle ślicznie słodkie. Mnie urzekł ten pomarańczowy, bo jak sama wiesz po odwiedzinach w Zaciszu jest mi teraz pomarańczowo i fioletowo. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super bukiety:)A takie klocuszki to świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń