piątek, 1 czerwca 2012

Spotkanie z Martą z bloga Maremi's Small Art

Wczoraj odwiedziłam Martę z bloga
Choć widziałyśmy się dopiero 3 raz to nasze pogaduchy trwały do 4 nad ranem i ciągle czuje niedosyt tego spotkania. Miałam okazję podziwiać kącik warsztatowy Marty i jej przepiękne prace. Zachwyciły mnie jej butelki robione metodą dekupage oraz piękne anioły z masy solnej a także brożki w prawie we wszystkich kolorach :)
A to 2 słodkie bukieciki które zrobiłam na to spotkanie.
Brązowy dla Marty

i smerfny dla Emilki


Pod koniec marca Marta zamieściła ogłoszenie na forum stowarzyszenia MyCork, że poszukuje kobitek które prowadzą bloga o ręcznych robótkach i mieszkają w Irlandii, podała też swój adres bloga. Odpowiedziałam na posta a potem pozostawiłam komentarz na blogu Marty. Szybko wymieniłyśmy się adresami email i po 2 tygodniach spotkałyśmy się pierwszy raz na markecie rękodzieła. Po naszym pierwszym spotkaniu miałam wrażenie jakbym Martę znała od lat. Drugie spotkanie było spontaniczne u mnie w domu, Marta pomagała nam malować Arkę na zabawę dla dzieci na DKCH o której pisałam tutaj. Bardzo się cieszę z tej znajomości :)
Dziękuję Martuś za miły wieczór a właściwie noc :)

8 komentarzy:

  1. super spotkanko i te bukieciki cudne :) co do kobitek zajmujących się rękodziełem w Irlandii to zajrzyj tu http://uscrapowani.blogspot.com/ i na ich facebookowa strone bo wiem ze tam grupka z Irlandii byla jakas :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe jest to,że kobiety potrafią się zorganizować,skrzyknąć,po prostu spotkać.Utwierdza mnie to również w przekonaniu,że wirtualne znajomości potrafią zaowocować w realu.Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiam, bukieciki u Ciebie słodkie i śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bukieciki przygotowałaś:)Mile spędzone chwile są bezcenne:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś bukiety super :) smakowite.
    Cieszę się, że spotkanie udane :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają te słodkie bukieciki, wspaniały pomysł! Mogę odgapić? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie ,że znalazłaś tak przyjazną Duszyczkę.Zajrzałam,rzeczywiście tworzy piękne prace.Te butelki z tematem lawendy mnie urzekły:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń