czwartek, 14 czerwca 2012

Karteczka dla nowożeńców

Maria koleżanka z pracy zamówiła u mnie z dnia na dzień świeczkę ze słonecznikiem o której pisałam tutaj.

Miał to być drobny upominek na after party dla nowożeńców, którzy wzięli romantyczny ślub na wyspach kanaryjskich.
Udało mi się też zrobić karteczkę, która jest moją pierwszą karteczką ślubną.
W karteczce wykorzystałam digi stempel od Jolagg, która je tworzy również do swoich przepięknych karteczek.

Świeczkę zapakowałam w folię i ozdobiłam wstążeczką w serduszka, które symbolizują miłość.
I tak prezentuje się całość upominku.

Dzisiaj u nas cały czas leje :( Irlandia się smuci bo znowu Irlandczycy przegrali na mistrzostwach Euro 2012.
Dziękuje za wszystkie Wasze komentarze :)

11 komentarzy:

  1. uuuuuuuuwielbiam twoje słonecznikowe swieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna karteczka:) pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta świeca.Jak ja chcę odpalać takie ładne świece to moje dzieci zawsze protestują(mnie też zawsze trochę żal:)))Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agusiu bardzo bardzo ladna karteczka :) razem zestaw prezentuje sie uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kartka cudna, ale czy Irlandia się smuci to bym się kłóciła, bo w Polsce się cieszą i bawią do rana:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny prezent... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny prezent.
    Fajnie, że tak własnoręcznie sprawiony.

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  8. świeczka super...
    PS. "różowe co nieco" szykuje się do drogi :)zdąży na czas :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny prezent.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń